-
Paolo waardeerde het bericht "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert 80 is me wat te groot. Als ik maar in 1 x een 25 emmertje stookwijn erin kan doen. Maar heb totaal geen haast hoor.
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@kerkhofj gaaf Jank, waar woon je ? Ik zoek nog een ongeveer 35 liter keteltje 😬
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbertgaaf ding Robbert, wie dicht bij het vuur zit warmt zich het best 😉
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert Hier in Almere is helaas weinig te krijgen.
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@kerkhofj prachtig keteltje 👍
-
Paolo waardeerde het bericht "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Welkom Walt,
gerstemout, mais en Rogge daar moet je voor bij Robbert zijn. De expert van deze ingrediënten. Advies, kijk ook even de filmpjes van Robbert voor het maken van whisky.
alvast proost 🥃! -
Paolo reageerde op het onderwerp "Ik wil beginnen aan Stookwijn als dat lukt zoek ik weer zelf wat verder" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Driesv zou inderdaad naar Robbert luisteren en gewoon exact doen wat hij antwoord op jouw vragen. Heb in de afgelopen jaren al heel erg veel van zijn know how mogen leren en nog elke dag !
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@willempy Ach, zo te horen verzin je wel wat ander leuks om te stoken.
-
Paolo waardeerde het bericht "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Eerste run een feit…." – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@willempy Een gemiddelde spruit weegt zo’n 6 a 8 gram heb ik net zitten wege haha, dus reken maar uit wat je nodig hebt voor een 10 of 25 liter. Zijn toch aardig wat spruitjes 🤔
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Eerste run een feit…." – 5 jaren, 5 maanden geleden
Geweldig Jank,
Wat een gave ketel, ziet er super uit ! Zelf gemaakt ??
Gefeliciteerd met je eerste stook ook dat gaat prima zo te horen.
Exact wat Whoretlaar al schreef zou ik inderdaad een volgende keer rekening mee houden. -
Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Er zit ongeveer 0,1 gram suiker in een spruit dus je hebt er wel wat nodig.
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@stephan Had ik ook kunnen doen maar probeer er cognac van te maken. Een maand op light getoast eiken gezet en al een mooie kleur en geur.
86BE7D49-FBBD-434D-9F14-37A0506D5107.jpeg -
Paolo waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
- Meer laden