Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert 80 is me wat te groot. Als ik maar in 1 x een 25 emmertje stookwijn erin kan doen. Maar heb totaal geen haast hoor.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @kerkhofj gaaf Jank, waar woon je ? Ik zoek nog een ongeveer  35 liter keteltje 😬

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbertgaaf ding Robbert, wie dicht bij het vuur zit warmt zich het best 😉

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Hier in Almere is helaas weinig te krijgen.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @kerkhofj prachtig keteltje 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Welkom Walt,
    gerstemout, mais en Rogge daar moet je voor bij Robbert zijn. De expert van deze ingrediënten. Advies, kijk ook even de filmpjes van Robbert voor het maken van whisky.
    alvast proost 🥃!

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Ik wil beginnen aan Stookwijn als dat lukt zoek ik weer zelf wat verder" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Driesv zou inderdaad naar Robbert luisteren en gewoon exact doen wat hij antwoord op jouw vragen. Heb in de afgelopen jaren al heel erg veel van zijn know how mogen leren en nog elke dag !

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @willempy Ach, zo te horen verzin je wel wat ander leuks om te stoken.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Eerste run een feit…." – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @willempy Een gemiddelde spruit weegt zo’n 6 a 8 gram heb ik net zitten wege haha, dus reken maar uit wat je nodig hebt voor een 10 of 25 liter. Zijn toch aardig wat spruitjes 🤔

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Eerste run een feit…." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Geweldig Jank,
    Wat een gave ketel, ziet er super uit ! Zelf gemaakt ??
    Gefeliciteerd met je eerste stook ook dat gaat prima zo te horen.
    Exact wat Whoretlaar al schreef zou ik inderdaad een volgende keer rekening mee houden.  

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Er zit ongeveer 0,1 gram suiker in een spruit dus je hebt er wel wat nodig.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stephan Had ik ook kunnen doen maar probeer er cognac van te maken. Een maand op light getoast eiken gezet en al een mooie kleur en geur.
     86BE7D49-FBBD-434D-9F14-37A0506D5107.jpeg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens