Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Voorstellen en belangerijke vraag" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Haha WHortelaar, inderdaad zo simpel kan het zijn 👍.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Hoi Hilly,
    van harte welkom op dit mooie forum voor en door medestokers.
    Fotootje van je ketel is altijd welkom en….. alvast proost 🥃

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Ik stook zelf een goed 2 jaar vrij fanatiek mag ik zeggen en ondertussen redelijk zelfvoorzienend 😬. Het leuke, lekkere en mooie van stoken is dat je bezig blijft je te verbeteren en leren. Het werken met kruiden vind ik zelf…   Lees meer»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    moet eigenlijk worden verplicht als beginner 😉

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @timm73   Goed bezig dus 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Het vele werk is het waard geweest Stephan, ziet er TOP uit allemaal  👍 !

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier maar al jaren alcoholist😇" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Welkom Erik,Exact wat Kees22 schrijft doen. Vol vermogen,  zodra het uit je koeling gaat druppelen gelijk lager zetten. Succes, maar geloof dat het wel goed komt. fotootje van je opstelling is altijd leuk 😉.

Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens