-
Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Voorstellen en belangerijke vraag" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Haha WHortelaar, inderdaad zo simpel kan het zijn 👍.
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Beste allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Hoi Hilly,
van harte welkom op dit mooie forum voor en door medestokers.
Fotootje van je ketel is altijd welkom en….. alvast proost 🥃 -
Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Ik stook zelf een goed 2 jaar vrij fanatiek mag ik zeggen en ondertussen redelijk zelfvoorzienend 😬. Het leuke, lekkere en mooie van stoken is dat je bezig blijft je te verbeteren en leren. Het werken met kruiden vind ik zelf… Lees meer»
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – 5 jaren, 5 maanden geleden
moet eigenlijk worden verplicht als beginner 😉
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@timm73 Goed bezig dus 👍
-
Paolo waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Het vele werk is het waard geweest Stephan, ziet er TOP uit allemaal 👍 !
-
Paolo waardeerde het bericht "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier maar al jaren alcoholist😇" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Welkom Erik,Exact wat Kees22 schrijft doen. Vol vermogen, zodra het uit je koeling gaat druppelen gelijk lager zetten. Succes, maar geloof dat het wel goed komt. fotootje van je opstelling is altijd leuk 😉.