Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Lekker aan t bouwen" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Lekker aan t bouwen" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Lekker aan t bouwen" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Lekker aan t bouwen" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Lekker aan t bouwen" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "SG rum berekening?" – 2 jaren, 8 maanden geleden

    @alchemist Net nog een restje melasse gevonden van een paar jaar geleden. 4.3 kg dus dank je Alchemist.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 2 jaren, 8 maanden geleden

    Weer goed bezig Robbert en erg leuk om juist als het klaar is dan de verschillen te proeven.  

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "walnoot likeur 2" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "spontaan vergisten vraag" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "spontaan vergisten vraag" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "spontaan vergisten vraag" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "spontaan vergisten vraag" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Rum van melasse stoken" – leuk 2 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "1e keer mede gemaakt." – 3 jaren, 1 maand geleden

    Proberen is altijd leuk, zo ook leren van de foutjes die we allemaal maken. 

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "1e keer mede gemaakt." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden

    @robbert Robbert van harte gefeliciteerd met je verjaardag
     en ach… Elke dag is er toch wel iets te vieren om ‘te nippen’ ?

  • Profielfoto van Pyotr

    Pyotr en Profielfoto van PaoloPaolo zijn nu vrienden 4 jaren geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "30L handgemaakte koperen ketel te koop" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens