-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
@stookforum ik bestel dan volgende week als je de rum gist binnen hebt. Kan ik even nadenken wat ik meer nodig heb. Dank je 😊.
-
Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
@stookforum Jan, ik doe nog een bestellinkje bij je van de week kan je dat erbij zetten dan?
-
Paolo vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
@rossieking fantastisch, ik woon zelf in Almere maar mijn dochter en schoonzoon in Utrecht. Natuurlijk moet je dan wel de snelweg af als je ‘via’ gaat … misschien dat er nog iemand in of vlakbij Utrecht woont anders heel graag… Meer lezen»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
Rond Utrecht kan ook 😬
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
Iemand in de buurt van Almere die een can kan meenemen ? Door omstandigheden lukt het mij niet ver te rijden.Zelf ook niet aanwezig tot medio juni.
-
Paolo liked forum post "Caramel voor likeur maken" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Caramel voor likeur maken" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
@pikketanus inderdaad, alles was al gerijpt. Ketel en koeler even flink gereinigd. Moet nu goed zijn.
-
Paolo liked forum post "(Oude) rode wijn verstoken: Plan van aanpak?" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "tot welk percentage doorstoken?" – 4 jaren, 4 maanden geleden
@harryd1969 ziet er gaaf uit 👍
-
Paolo liked forum post "tot welk percentage doorstoken?" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "tot welk percentage doorstoken?" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Wat zou dit kunnen zijn." – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
@stookje zelf neem ik er geen risico mee en moet jij ook niet doen. Soms heb je pech Stookje. Laat ik eerlijk zijn, Mijn 5 liter (andere) Vijgenrum en mijn druivenconcentraat brandy, ook 5 liter moet ik ook maar weggooien… Read more»
- Meer laden