-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
@murmillo dank je, nog niet helemaal maar het begin is er 👍
-
Paolo liked forum post "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo posted a new topic "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden
Na een half jaartje ertussen uit te zijn geweest eerst maar even mijn 5 liter rum gefilterd. Waarschijnlijk dus toch mijn keteltje niet schoon genoeg gemaakt, f@ck. Volgens een mede stoker koperoxide, wat ik al dacht 😩. C1FF030C-8EE8-4839-800B-0D0506BFB1EC.jpeg
-
Paolo liked forum post "Hoe goed te filteren" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Hoe goed te filteren" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 4 maanden geleden
balen @ndre,
inderdaad mooi excuus om weer wat anders te maken maar blijft zonde.
-
Paolo liked forum post "Einde hobby Catnip" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden
Toch weer gaaf zulke recepten van je Robbert 👍
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Hoi hoi" – 4 jaren, 4 maanden geleden
welkom Christiaan op dit mooie forum. Altijd leuk een oude hobby weer nieuw leven in te blazen. vragen kan je hier altijd stellen als het al niet op het forum staat. fotootje van je ketel willen we natuurlijk graag zien 😉.
-
Paolo liked forum post "Hoi hoi" – 4 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Zelfbouw koperen ketel met kolom" – 4 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Zelfbouw koperen ketel met kolom" – 4 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Lageren op Hout" – 4 jaren, 7 maanden geleden
Eindelijk mijn ‘Robberts rum met vijgen’ na 8 weken uit mijn nieuwe vaatje gehaald. Verdund van 65 naar 40% en 4 uur op 50 gr verwarmd. Nu wegzetten en afblijven. Over paar maanden maar eens proeven 99141DEF-2085-4D35-B1AE-AAF81E3DEF4C.jpeg
-
Paolo liked forum post "Cheap and cheasy Calvados" – 4 jaren, 7 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Lageren op Hout" – 4 jaren, 7 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden
Volgens mij heb het recept er al een keer opgezet maar zal even kijken
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden
@donleo helaas alles thuis en tot eind van oktober in het Buitenland. Als Ikea niet vergeet zal ik het online zetten. Ook ik heb dit recept uit een boekje een de nodige keren gebruikt. Een paar keer exact de smaak… Read more»
- Meer laden