Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    @murmillo dank je, nog niet helemaal maar het begin is er 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo posted a new topic "Goed bezig…eeuuh nee dus" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Na een half jaartje ertussen uit te zijn geweest eerst maar even mijn 5 liter rum gefilterd. Waarschijnlijk dus toch mijn keteltje niet schoon genoeg gemaakt, f@ck.  Volgens een mede stoker koperoxide, wat ik al dacht 😩.      C1FF030C-8EE8-4839-800B-0D0506BFB1EC.jpeg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Hoe goed te filteren" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Hoe goed te filteren" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    balen @ndre,
    inderdaad mooi excuus om weer wat anders te maken maar blijft zonde.
     

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Einde hobby Catnip" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Toch weer gaaf zulke recepten van je Robbert 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Hoi hoi" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    welkom Christiaan op dit mooie forum. Altijd leuk een oude hobby weer nieuw leven in te blazen. vragen kan je hier altijd stellen als het al niet op het forum staat. fotootje van je ketel willen we natuurlijk graag zien 😉.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Hoi hoi" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Zelfbouw koperen ketel met kolom" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Zelfbouw koperen ketel met kolom" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Lageren op Hout" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    Eindelijk mijn ‘Robberts rum met vijgen’ na 8 weken uit mijn nieuwe vaatje gehaald. Verdund van 65 naar 40% en 4 uur op 50 gr verwarmd. Nu wegzetten en afblijven. Over paar maanden maar eens proeven   99141DEF-2085-4D35-B1AE-AAF81E3DEF4C.jpeg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alle Tiny Alquitara filmpjes op een rij + diverse demo filmpjes van Robbert (Update 05-11-2021))" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Cheap and cheasy Calvados" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Lageren op Hout" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Volgens mij heb het recept er al een keer opgezet maar zal even kijken

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @donleo helaas alles thuis en tot eind van oktober in het Buitenland. Als Ikea niet vergeet zal ik het online zetten. Ook ik heb dit recept uit een boekje een de nodige keren gebruikt. Een paar keer exact de smaak…   Read more»

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens