-
Paolo liked forum post "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "DAP invloed PH waarde" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "rendement alcohol uit mout" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "rendement alcohol uit mout" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Dank je Robbert 👍
-
Paolo liked forum post "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Nu hoop ik dat ik het goed heb want gooide net een kop koffie over m’n notities maar voor zover ik kan lezen
2,4 liter van 64 % -
Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Kersen pruimen" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Misschien kwekers bellen, dus rechtstreeks van ze afnemen?
-
Paolo posted a new topic "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Druivenpulp De tijd is aangebroken dat druiven, bessen en andere vruchten worden uitgeperst voor wat dan ook. Maar wat doe je met de pulp? Weggooien is echt zonde dus…… De Italianen maken er Grappa van, de Portugezen Bagaceira en de… Read more»
-
Paolo liked forum post "Ben nieuw hier" – 4 jaren, 10 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ben nieuw hier" – 4 jaren, 10 maanden geleden
Welkom Sena, zelf heb ik een 25 liter keteltje, zelfbouw waar een ik dan een halve emmer wash (meeste emmers zijn 25 a 30 liter) in doe. Ik heb dan dus een 2 x ruwstook en 1 x fijnstook, bij… Read more»
-
Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 4 jaren, 11 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Troebel destillaat." – 5 jaren geleden
-
Paolo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
@van harte welkom alsnog Bhakti op dit mooie forum.  Inderdaad is niet iedereen fan van Palenka maar ik vind het heerlijk. Heb heel veel zelfgestookte uit Roemenië gedronken. Helemaal leuk dat je nu het zelf stookt. Hou ons ons… Read more»
-
Paolo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
- Meer laden