Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "DAP invloed PH waarde" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "rendement alcohol uit mout" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "rendement alcohol uit mout" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Dank je Robbert 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Nu hoop ik dat ik het goed heb want gooide net een kop koffie over m’n notities maar voor zover ik kan lezen
    2,4 liter van 64 %

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Kersen pruimen" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Misschien kwekers bellen, dus rechtstreeks van ze afnemen?

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo posted a new topic "Druivenpulp" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Druivenpulp De tijd is aangebroken dat druiven, bessen en andere vruchten worden uitgeperst voor wat dan ook. Maar wat doe je met de pulp? Weggooien is echt zonde dus…… De Italianen maken er Grappa van, de Portugezen Bagaceira en de…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Ben nieuw hier" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ben nieuw hier" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Welkom Sena,  zelf heb ik een 25 liter keteltje, zelfbouw waar een ik dan een halve emmer wash (meeste emmers zijn 25 a 30 liter) in doe. Ik heb dan dus een 2 x ruwstook en 1 x fijnstook, bij…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 4 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Troebel destillaat." – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden

    @van harte welkom alsnog Bhakti op dit mooie forum.   Inderdaad is niet iedereen fan van Palenka maar ik vind het heerlijk. Heb heel veel zelfgestookte uit Roemenië gedronken. Helemaal leuk dat je nu het zelf stookt. Hou ons ons…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens