-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 1 maand geleden
Van harte welkom Arnold op dit mooie forum voor en door stokers. Gelijk al goed begonnen lees ik zo. Inderdaad zitten we te wachten op een fotootje maar zo te zien zal dat niet al te lang op zich… Read more»
-
Paolo liked forum post "Even voorstellen" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "de T500 kopen" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Broodmix" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Topic 2000 ChrisV Moonshine" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Advies gist voor vloeibaar mout extract" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Advies gist voor vloeibaar mout extract" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Direct fijnstoken rumwash?" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 1 maand geleden
Erg leuk recept en uit nieuwsgierigheid ook maar gemaakt.
Vandaag gestookt en ruikt gelijk heerlijk. -
Paolo liked forum post "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo liked forum post "Topic 2000 ChrisV Moonshine" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Topic 2000 ChrisV Moonshine" – 5 jaren, 1 maand geleden
@chriswisky uiteraard ligt de nieuwe Revu op tafel . Een stukje op jouw lijf geschreven Chris, erg leuk en waar jij voor staat 👍
7E07A9AF-426C-48FB-A17A-EED045F35728.jpeg -
Paolo liked forum post "Topic 2000 ChrisV Moonshine" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stefan ik moet zeggen dat ik op letterlijk 1 meter van mijn tuin/huisje een soort weggetje heb waar veel politie langs komt. Vorige week toen ik aan het stoken was liepen er een paar langs met ‘ wow, wat ruikt… Read more»
-
Paolo liked forum post "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stefanjo nee hoor, in een soort hutje in mijn tuin.
-
Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
- Meer laden