Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "6 thermometer sensors op een chinese still" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Whisky" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Bedanken, voorstellen en gelijk vragen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @nafets ik stook nu een jaar of 3 vrij fanatiek maar lees me nog suf op dit forum en in boekjes. In het begin had ik weinig problemen met het stoken maar naar mate je smaak en kunde omhoog gaat…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Inkbird ITC-308S Temperatuurregelaar EU" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @arjan. Alibaba € 6,00, werkt uitstekend.
     image.jpg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @theresaik hoop dat de bijtjes het goed gaan doen.mHoor een hoop problemen de laatste tijd helaas. Schoonzus had in Frankrijk een paar volkjes maar hebben het niet overleefd . Echt jammer.   betreft de drank, ik geloof zelf ook dat…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Neus in boter / brandewijn" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @hoevenier zo zie je maar, had zonde geweest om weg te gooien. Mooi gedaan Hoevenier 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @theresa goed dat je dat zegt. Juist de simpelheid van het ingrediënt aardappel spreekt me aan. Top. Mijn dank weer Theresa. Tegen de tijd laat ik het weten.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Nee, ouderwets op gas met m’n verbouwde Boilertje.
     
     D71879E4-40E0-44E9-9130-8C89528980E4.jpeg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @theresa
    Dank je voor het recept. Uiteraard uitgeprint en bij nog te maken recepten 👍.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @unesco. Hallo Marcel, alsnog van harte welkom op dit forum. Ik heb vorig jaar 10 liter druiven schilletjes/pulp, 2 kg invert suiker aangevuld met kokend water tot 15 liter. Af laten koelen en er 6 gram gistvoeding bij gedaan en…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Volle smaak spirit" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @gmpik heb deze in zo’n 5 liter fles de twee weken met een prop keukenpapier erin om de drank te luchten. Doe ik met alle drank. Ik heb deze ook al een keer 4 uurtjes in de sous vide (in…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Volle smaak spirit" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb mijn laatst gestookte rum nu een maand staan en deze begint nu pas een beetje op smaak te komen. 

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens