Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Aquilatra" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Aquilatra" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stefanjo Bedoel je zo zoiets Stefan ?
     
     kolom-tekening-1.jpg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Theresa,  van harte welkom op dit mooie forum voor en door mede stokers. Prachtig dat je al zo’n ervaring hebt met het stoken. Kunnen wij dus ook van je leren en wie weet wij jou ook nog wat. De aardappel-wodka,…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @harryd1969Echt schitterend, waauuw ! Uiteraard verwachten we als je alles hebt gekust en geaaid een verslagje van je eerste echte stook.
    Dit noem je haast geen ‘hobby’ meer 😀!

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Sorry maar was en ben veel afwezig. Je zal de set nu wel in huis hebben, gaaf. Zal me het kanootje wel zijn als je het uitpakt.
    Gaaf hoor.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "25 liter ketels om stookketel van te maken ." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "waar zit…." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Chris is er nog steeds maar is wat rustiger aan het doen. Hij rijdt nog steeds taxi en heeft nog de nodige tonnetjes aan het gisten staan. 
    Ik zal doorgeven dat je hem mist 😀😀

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Framboos/zomerfruit marceren." – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @brusstokertje. Goed bezig hoor. Ik moet ook maar eens wat fruit gaan macereren. Ik weet nu al dat mijn dochters er gek op zullen zijn 👍.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Framboos/zomerfruit marceren." – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen…. Bio-Brouwmaat" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Erg jammer dat je er mee stopt maar begrijp het zeker. Ik had je helaas net te laat gevonden, jammer 😉

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @harryd1969van harte gefeliciteerd. Gaaf hoor en dus Nu iets om naar uit te kijken.
    Reuze benieuwd 

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ziet er prachtig uit DutchGold.
    Hou ons op de hoogte als je de “bestellen-knop’ hebt ingedrukt !
    Persoonlijk zou het iets te groot zijn.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Voorstellen…" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ed, beter laat dan niet, van harte welkom op dit prachtige forum voor en door stokers. Je begint al leuk met zo’n setje, Top. Voor niet al te veel geld kan je al heel leuke en lekkere projectjes maken. Al…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert Gewoon doorgaan met “Robbert’s Tiny Projects”  !! Jouw knowhow is zo belangrijk voor mensen als ik, en dat zijn er heel wat’, die willen leren echt te stoken en echt mooie smaken te krijgen. Robbert ga door hoor. Je…   Read more»

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens