-
Paolo liked forum post "Aquilatra" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Aquilatra" – 5 jaren, 2 maanden geleden
@stefanjo Bedoel je zo zoiets Stefan ?
kolom-tekening-1.jpg -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
Theresa, van harte welkom op dit mooie forum voor en door mede stokers. Prachtig dat je al zo’n ervaring hebt met het stoken. Kunnen wij dus ook van je leren en wie weet wij jou ook nog wat. De aardappel-wodka,… Read more»
-
Paolo liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden
@harryd1969Echt schitterend, waauuw ! Uiteraard verwachten we als je alles hebt gekust en geaaid een verslagje van je eerste echte stook.
Dit noem je haast geen ‘hobby’ meer 😀! -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 2 maanden geleden
Sorry maar was en ben veel afwezig. Je zal de set nu wel in huis hebben, gaaf. Zal me het kanootje wel zijn als je het uitpakt.
Gaaf hoor. -
Paolo liked forum post "Even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "25 liter ketels om stookketel van te maken ." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "waar zit…." – 5 jaren, 2 maanden geleden
Chris is er nog steeds maar is wat rustiger aan het doen. Hij rijdt nog steeds taxi en heeft nog de nodige tonnetjes aan het gisten staan.
Ik zal doorgeven dat je hem mist 😀😀 -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Framboos/zomerfruit marceren." – 5 jaren, 3 maanden geleden
@brusstokertje. Goed bezig hoor. Ik moet ook maar eens wat fruit gaan macereren. Ik weet nu al dat mijn dochters er gek op zullen zijn 👍.
-
Paolo liked forum post "Framboos/zomerfruit marceren." – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen…. Bio-Brouwmaat" – 5 jaren, 3 maanden geleden
Erg jammer dat je er mee stopt maar begrijp het zeker. Ik had je helaas net te laat gevonden, jammer 😉
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 3 maanden geleden
@harryd1969van harte gefeliciteerd. Gaaf hoor en dus Nu iets om naar uit te kijken.
Reuze benieuwd -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 3 maanden geleden
Ziet er prachtig uit DutchGold.
Hou ons op de hoogte als je de “bestellen-knop’ hebt ingedrukt !
Persoonlijk zou het iets te groot zijn. -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Voorstellen…" – 5 jaren, 3 maanden geleden
Ed, beter laat dan niet, van harte welkom op dit prachtige forum voor en door stokers. Je begint al leuk met zo’n setje, Top. Voor niet al te veel geld kan je al heel leuke en lekkere projectjes maken. Al… Read more»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden
@robbert Gewoon doorgaan met “Robbert’s Tiny Projects” !! Jouw knowhow is zo belangrijk voor mensen als ik, en dat zijn er heel wat’, die willen leren echt te stoken en echt mooie smaken te krijgen. Robbert ga door hoor. Je… Read more»
- Meer laden