Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

rinus55

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van rinus55

@rinus55

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Amylase in melasse" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Amylase in melasse" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @marcelleke zo een zakje is om zetmeel om te zetten in suikers, melasse is al suiker, wat ik doe is de melasse 5 min koken met 10 gram citroenzuur per 5 liter melasse en uit proberen weet ik dat het…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Absint maken" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Sinaasappelborrel" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Absint maken" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Sinaasappelborrel" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @cees wat is dit voor ketel?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Nieuw lid." – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Nieuw lid." – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @opticase ik neem aan dat je de kruiden in een mandje doet?
    bedankt voor je uitleg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Sinaasappelborrel" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @robbert staat er op dit forum toevallig een recept met melasse? ben ik ook mee bezig en heb nog 10 liter melasse van stookwinkel staan

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @robbert bedankt dat vroeg ik mij af, ben toevallig bezig met mout en granen  en heb net genoeg om eens een gin te gaan proberen te maken. en NEE ik gebruik geen suiker:)

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @robbert mag het ook graan/ mais zijn? of echt alleen graan?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @paulg welkom en veel stook plezier.
    Iedereen is van 0 begonnen dus dat is geen probleem, wat voor soort ketel weet ik niet, nog nooit gin gemaakt

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Wat te doen met restanten?" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Kleine batch" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Benedictine" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Hallo, Rrbbrrt hier" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @rrbbrrtt welkom en veel lees en stookplezier
     

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Basisrecept rum" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @rumo dat mout kook je toch?

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens