-
rinus55 vind forumbericht "Amylase in melasse" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Amylase in melasse" – 1 jaar, 2 maanden geleden
@marcelleke zo een zakje is om zetmeel om te zetten in suikers, melasse is al suiker, wat ik doe is de melasse 5 min koken met 10 gram citroenzuur per 5 liter melasse en uit proberen weet ik dat het… Meer lezen»
-
rinus55 vind forumbericht "Absint maken" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Sinaasappelborrel" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Absint maken" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Sinaasappelborrel" – 1 jaar, 2 maanden geleden
@cees wat is dit voor ketel?
-
rinus55 vind forumbericht "Nieuw lid." – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Nieuw lid." – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@opticase ik neem aan dat je de kruiden in een mandje doet?
bedankt voor je uitleg -
rinus55 vind forumbericht "Sinaasappelborrel" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@robbert staat er op dit forum toevallig een recept met melasse? ben ik ook mee bezig en heb nog 10 liter melasse van stookwinkel staan
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@robbert bedankt dat vroeg ik mij af, ben toevallig bezig met mout en granen en heb net genoeg om eens een gin te gaan proberen te maken. en NEE ik gebruik geen suiker:)
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@robbert mag het ook graan/ mais zijn? of echt alleen graan?
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden
@paulg welkom en veel stook plezier.
Iedereen is van 0 begonnen dus dat is geen probleem, wat voor soort ketel weet ik niet, nog nooit gin gemaakt -
rinus55 vind forumbericht "Wat te doen met restanten?" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Kleine batch" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Benedictine" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Hallo, Rrbbrrt hier" – 1 jaar, 2 maanden geleden
@rrbbrrtt welkom en veel lees en stookplezier
-
rinus55 vind forumbericht "Basisrecept rum" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden
@rumo dat mout kook je toch?
- Meer laden