-
rinus55 vind forumbericht "Bramen.." – leuk 10 maanden, 1 week geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 10 maanden, 2 weken geleden
@rumo minder smaak juist, bedoeling is compleet neutraal, iets hoger percentage van gemiddelt 80 naar bijna 87% en bijna reukloos, opzich verbazend want was een stook van niet lekkere drank en mislukte drankjes. Lijkt schuim maar zijn bubbels en druppels… Meer lezen»
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 10 maanden, 3 weken geleden
@rumo heb er een deeltje opgezet waar een rol kopergaas is gaat, gaf direct een verbetering.
20250809_120657.jpg -
rinus55 vind forumbericht "Mijn eerste stappen richting de drank des vaders" – leuk 10 maanden, 3 weken geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Marc stelt zich voor – gratis pruimen" – leuk 10 maanden, 4 weken geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Welkom op Stookforum!" – leuk 10 maanden, 4 weken geleden
-
rinus55 vind forumbericht "walnoot likeur 2" – leuk 11 maanden geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "hello :)" – 11 maanden, 1 week geleden
@lionxy welkom en veel lees plezier
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Christian stelt zich voor" – 11 maanden, 1 week geleden
@christianb welkom en veel lees/stook plezier
-
rinus55 vind forumbericht "snuisterige Jurançon plantjes" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "snuisterige Jurançon plantjes" – 11 maanden, 2 weken geleden
Ziet er goed uit Robbert, mijn druif gaat dit jaar niet zo best
-
rinus55 vind forumbericht "snuisterige Jurançon plantjes" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
rinus55 vind forumbericht "snuisterige Jurançon plantjes" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
rinus55 vind forumbericht "Toevoegen melk of baksoda bij distilleren." – leuk 11 maanden, 3 weken geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 11 maanden, 3 weken geleden
Je zegt het zelf al, blijf van die emmer af, verstoort het proces alleen maar en verhoogt de kans op bederf. En met proberen leer je het meeste, cuts maken vind ik ook lastig maar je bent in ieder geval… Meer lezen»
-
rinus55 vind forumbericht "Eerste keer whisky" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Wie is Wijnand?" – 1 jaar geleden
@wijnand welkom en veel lees plezier
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Cubi can 5 liter gevraagd" – 1 jaar geleden
@murmillo hahah ik wilde het ook weten
-
rinus55 antwoordde op het onderwerp "Hallo" – 1 jaar geleden
welkom en veel stook en lees plezier
-
rinus55 vind forumbericht "Welke gist voor whisky?" – leuk 1 jaar geleden
- Meer laden