Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

rinus55

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van rinus55

@rinus55

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Hoi, even voorstellen" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @kobussie welkom en veel plezier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "JohhnyA stelt zich even voor" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @johnny-a welkom en veel lees en stook plezier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Naloop" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Naloop" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Naloop" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @robbert ik gebruik niet de hele naloop, alleen als er nog veel alco inzit en ik het niet in of bij het hart wil hebben en niet onder de 30%.
    kun je die carbonzuren meten?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Naloop" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @gerbenb ik gebruik een gedeelte van de naloop, als ik stook en ik heb het hart en de naloop is nog boven de 30% dan vang ik de naloop en bewaar die tot ik weer het zelfde stook en stook…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @murmillo de 5 liter staat op de wens lijst 🤫

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @bewust ik ben er nog niet uit, wens is een 5 liter en een 50 liter er bij maar wat voor weet ik nog niet

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @murmillo zit te denken om eens te kijken om hem in te korten naar ongeveer 50 liter, wil ook nog een 3 of 5 liter keteltje er bij:)

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @murmillo hahaha ja dat wel, misschien maak ik er 1 gewoon voor de heb, weet het echt nog niet mede dat de ruimte beperkt is en mijn vrouw ook spullen in de kelder wil zetten 🤨

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Sinaasappelborrel" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Waragi" – 1 jaar, 1 maand geleden

    het schijnt lekker te zijn als ik hun gezichten zie hahahahah

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @murmillo ik weet het nog niet, is een grote jongen en misschien te groot, we denken nog even

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    foto er van nadat de isolatie was verwijdert 
     boiler.jpg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 posted a new topic "Boiler gevonden, misschien een nieuw project" – 1 jaar, 1 maand geleden

    Iemand zette zijn oude boiler bij het grof vuil en het was een daalderop ketel van 120 liter,  misschien wordt het een nieuw project,  weet het nog niet 

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Sinaasappelborrel" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @odevie toevallig heeft de mijne ook een week gestaan en was ook iets meer dan 40% dus dat zal het wel zijn, smaakt trouwens wel goed ondanks de waas

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Sinaasappelborrel" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @odevie ik heb het zelfde, ook bio en witte waas, ook na verdunnen

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Jort" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @jort welkom en veel lees en stook plezier. 
     

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Mijn bouwproject" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Amylase in melasse" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens