• Robbert antwoordde op het onderwerp "op vat ?"5 jaren, 3 maanden geleden

    Ten alle tijde is het beter om een drank op hoger percentage dan Drinksterkte de drank te lageren op vat . Tijdens lageren is er een deel dat verdampt ven een deel dat in het hout trekt . ( Ook…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?