Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stookwinkel gaat 6 november weer van start!

De meeste bestellingen zijn nu verzonden. Een groot deel van de complete T500's inclusief boilers gaan er morgen uit. Dit omdat het verpakkingsmateriaal op was en dat is toch wel lastig versturen zond...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik was gisteren stiekum al een beetje begonnen ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik ben weer terug in het land. Jetlag valt mee, beetje suf maar daar ben ik zo overheen. Het gaat een drukke week worden , ik heb er weer zin in!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Het is hier heerlijk, ik moest wel erg wennen aan de temperatuur. Straks weer wennen aan de nederlandse temperaturen. Ben wel erg blij dat ik in deze tenperaturen niet hoef te werken. Altijd russen d...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Vlaams Rood

Ik heb niet eens een schrootmolen, ben erg blij met Eriks schroot en vacumeerservice ? Mooi recept William!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
Stookwinkel ging 6 november weer van start!

Het is bijna zover, mijn vakantie is weer bijna voorbij. 6 november ga ik weer versturen. Het zal niet lukken alle orders op 1 dag de deur uit te krijgen maar ik denk dat het voor het weekend wel moet...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Kortingscode

Dan in het veld kortingsbon ? ik zal het bericht straks aanpassen ?

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Vandaag 15-10 laatste bestelmogelijkheid voor Stookwinkel met vakantie gaat!

Die is er nog Robbert, na de vakantie is hij voor jou ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Vandaag 15-10 laatste bestelmogelijkheid voor Stookwinkel met vakantie gaat!

Thanks! Heb er ook heel veel zin in. Bovenstaand filmpje is idd 1 van de plaatsen waar ik heenga, maar helaas ben ik daar maar 4 dagen van het hele verblijf. Ik verblijf in Paramaribo en van daaruit m...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Gelukkig, voor nu is dat dan opgelost. Dan gaan we vanaf nu gewoon weer Lummel de schuld geven, dat is het makkelijkste.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Fuck... Sorry Nim!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Haha bedankt jongens! Dit topic stond op slot zonder reactie mogelijkheid, er is wat fout gegaan of Nimrax heeft er wat mee te maken 😉 Als jullie mij zoeken, ik zit in de jungle 😉 Vanacht een nieuwe...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Gegevenshack op stookforum?

Nee, hier is niets te zien. Ik denk dat het een incidentje is, gewoon zelf je wachtwoord aanpassen dan kunnen ze er niets meer mee 🙂

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Hey Chris, fijn dat je weer in het rijk der levenden bent ? Paddestoelen, heerlijk! Ik pluk niet zelf, te weinig verstand er van. Vroeger toen ik nog kok was kochten we in het seizoen enorme hoeveelhe...

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Chris, ben je op vakantie? Je bent zo stl de laatste tijd ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden
Pagina 102 / 456