Forum antwoorden aangemaakt
|
Stookwinkel is tot 6 november op vakantie! Van 16 oktober tot 6 november is Stookwinkel gesloten. Bestellingen plaatsen kan natuurlijk altijd maar dan versturen we de bestelling pas na 6 november. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Kruiden verwijderen uit houten vaatje: Hoe? Klik op de naam van de persoon, dan kom je op zijn profiel. Daar kun je een pb naar iemand sturen. Die persoon krijgt dat via email binnen. Je hebt dus geen inbox op het forum zelf. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Kan mij het schelen, jullie beheersen de censuurknop. ik ontken, al lig ik er bovenop. In dit topic lees ik alleen maar wat over eten gaat. Als iets anders gaat overheersen en ik krijg klachten, da... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten. Spannende tijden, mooie producten! Zo ben ik in erg benieuwd naar mijn vat gevuld met morellenport. De morellenwijn was al erg lekker, en soms proef ik een glaasje. En is lekker...maarrrr de port zit ... |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Hutspot is altijd goed met dit weer! Ik gisteren raasdonders met spek. Serieus klaar in een paar minuten en zo lekker! Spek bakken, uien erbij en een pot kapucijners er overheen. Heerlijk met een kwak... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw Hoi Robbert, prima, we wachten nog even vanavond af. Anders is hij voor jou hoor! |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Calvados Ik dacht dat je die al lang op had, ik was vanmiddag aan het opruimen en kwam ze tegen. Toch even aan geroken 🙂 hij is lekker he ? |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Is helaas niet mogelijk. We hebben daar een ander topic voor, werking en opmaak van de site ? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten. 6 seconden de heatknop ingedrukt houden. Ga dit wel gebruiken hoor, dit werkt zoveel fijner dan op thermostaat. Een afslaand element op de ingestelde tempertuur is geen doen. |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw Deze ketel is nog steeds beschikbaar, dus wil je met dit rotweer eens serieus aan de slag met deze hobby, hij kan nog dit weekend bij jou zijn! |
7 jaar geleden |
|
RE: De Airstill nu tijdelijk met gratis collector en koolstoffilter Het kost inderdaad een hoop tijd. Maar je kunt er ook gerust even bij weg. Dat moet je bij een gasgestookte ketel niet doen. een Airstill doet zijn werk wel. Tussendoor een keertje proeven of een volg... |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Klopt, zo zit hij wel stevig, want ondersteboven moet hij er niet uitvallen. Je gebruikt het eigenlijk alleen bij het vullen van bierflesjes. Ik gebruik de kraan bij stookwijnen sowieso niet. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Hoi RuMo, toch in het kraantje. Hij moet ook goed stevig zitten. Dan kun je er een vulpijpje instoppen om bijvoorbeeld bierflesjes af te vullen. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Net gespot op de parkeerplaats van onze stadsbrouwerij Davo ? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Wederom een mooi verslag, leest fijn ? heerlijk recept met veel krachtig aanwezige smaken. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |