Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcohol in het nieuws Net gespot op de parkeerplaats van onze stadsbrouwerij Davo ? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Wederom een mooi verslag, leest fijn ? heerlijk recept met veel krachtig aanwezige smaken. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Ervaringen en tips Ja, en deze vond ik ook |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Ervaringen en tips Teveel gistvoeding kan de blauwe kleur veroorzaken. Er staat ergens op het forum in een heel oud topic uitvoerig beschreven wat het is en hoe het komt. Als ik tijd heb zal ik ff kijken đ |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Beterschap Chris. Je bent vanmorgen toch niet gaan werken he? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik ben er ook bang voor đ |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Gebruik van het forum Op een telefoon altijd de desktopversie gebruiken. De mobiele site heeft nog meer kuren dan de desktopsite en laat vaak niet de laatste berichten zien. Je kunt ook bewoon bladeren naar de laatste pagi... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat In het single malt whisky topic kwam de Smoked Porter ter sprake. Om daar on topic te blijven haal ik hem hier even aan. Ik heb deze vandeweek gebrouwen. Het pakket lag er al een week maar mn fermente... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok We kunnen ook gewoon Lummel de schuld geven ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Klopt, het moet ook WordPress zijn anders is het importeren nog veel moeilijker. We moeten de mogelijkheden van bbpress nog even goed uitzoeken. Er zitten import functies in maar hoe compatible zijn d... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat is wel heel erg heftig. We hebben gisteren heel wat testjes handmatig geteld en 12 seconden was hier het maximale. |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik heb er een goed bedrijf voor, ze staan altijd snel voor me klaar. Zels snachts als het moet. Maar het zijn stevige uurtarieven. Vandaar alles op zn tijd ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Waarschijnlijk wordt het bbpress, maar het huidige forum is geen standaard thema dat je zo even kunt overzetten naar een nieuwe. Al jullie accounts, topics, fotos en dergelijke staan in het huidige t... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Normaal is dat een prima oplossing. Bij mij werkt desktop versie altijd perfect. Ik gebruik Chrome op Android, ik weet niet wat jij gebruikt. Mischien eens proberen met een andere browser. Een andere ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dan klinkt F5 een stuk eenvoudiger ? |
7 jaar geleden |