Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Website voor kruiden? Hier heb ik toen mijn vlierbloesem besteld Maar geen Sleedoorn zie ik.... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Uitstapje naar China en Mexico Geweldig verslag, goede fotos en heerlijk leesbaar! Top! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Lekker Jan! Dus een geslaagde eend zo te zien! Nog tegenstand gekregen op het bestellen van een hele eend? Ja hij was weer super! Dit keer geen enkel probleem met bestellen, er liep zowaar een chines... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Wederom een heerlijke lunch. Een hele pekingeend perfect uitgebeend. Wou dat ik het zo mooi kon. Hij is alweer op....burp |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw Op bestelling is de kleinste volgens mij 15 liter, dat kan ik voor je navragen als je er aan toe bent. Ik had vroeger 1,5 liter keteltjes met mini koelemmertje er naast. Maar het gebeurde vaak dat ze ... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Afgevallen peren gebruiken Ach Robbert, lekker bezig blijven toch ? |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: Afgevallen peren gebruiken William, klopt. Veel ketels zijn hard gegaan. Het is fruit seizoen en dan gaan die spullen als warme broodjes. Dit samen met de ltraagheid van de zuid europese fabrikant zorgt voor lege schappen. Ech... |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Weer twee fantastische filmpjes Nim, echt heel leuk! |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw Dat klinkt als een prima idee. Mischien maar op voorraad nemen voor de feestdagen ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Haha broodje kroket had ik vanmiddag. Ook hartstikke lekker toch! Mijn zoontje van 9 is ook dol op eend. Mijn vrouw heeft morgen samen met haar moeder een modeshow in Amsterdam Noord, dus ik mee! Ni... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Ondergesneeuwde TOP Topics! 14 september 2019. Tussenstand 2078 Topics Veel herhaalde onderwerpen, maar in de afgelopen jaren ook veel mooie topics. Welke topics zijn volgens jou ondergesneeuwd en zouden ze zeker weer eens onder... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Leuk! De bbq is meestal ergens in Juni. De exacte datum weten we nu nog niet. Ik ben gek op oosters eten. Morgen weer naar de zeedijk. Samen met mn jongste een hele eend wegwerken ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Nee taai zeker niet, ik kook ze ook niet vooraf, gewoon mes door de kop en op de bbq. het is beproefde methode. Maar het recept van je vrouw ziet er echt top uit! Ik heb het nog nooit door de curry ge... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Dat ziet er echt supergoed uit! Maar je krijgt zo weinig vlees voor al het werk dat je er aan hebt. Deze had ik op de bbq. |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw Ik heb nog eenzelfde van slechts 1 liter. Deze is van binnen exact gelijk aan zn grote broer van 30 liter ? ter referentie voor het formaat een halve liter flesje water er naast. |
7 jaar geleden |