Forum antwoorden aangemaakt

RE: Zondag 1 december 13.00 Stookforum borrel in Rekken.

GercoK, je staat er bij! Alchemist hopen we er ook bij te mogen zetten 😉 Hoe zit het met Robbert? Die had er ook wel zin in toch?

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: welke installatie voor rum ?

En ze zijn ook nog wel in kleinere maten te bestellen, scheelt ook weer ruimte en geld ?

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

Hij is wel iets breder dan een Grainfather ja ?

7 jaar geleden

De link zegt 20 liter maar het is inmiddels een 30 liter.

7 jaar geleden
RE: 12 Liter kolom Distilleerketel

Stoken op gas gaat veel efficienter dan met het plaatje, het werkt wel maar het is voor 12 liter idd net te zwak. Ik gebruik de 12 liter alambiek tegenwoordig gewoon op een gaspitje

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Zat je echt gewoon even tussendoor even n Roemenië? Je lijkt mn vader wel!! En ik maar denken dat het aan je router lag! Slaap lekker uit, en daarna weer aan de slag L 🙂

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Het was zeker geen straf. Van de Düsseldorf Alt drink ik er af en toe eens 1, maar het is echt een prima doordrinkbier hoor. Maar ik drink nou eenmaal niet heel veel bier. Ik heb deze nu een tijdje ni...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden

Ja, plak dan een sticker "stookwinkel" ivm sluikreclame, was niet zo erg geweest als je godenvocht grondstoffen gepresenteerd zien in een "..."glas...Ik snap je hoor Munckerik.Hij heeft wel Lef fe? 😉 ...

7 jaar geleden

Ze smaken er niet minder om. Maar ik krijg steeds kritiek als ik een glas jat. Deze is afkomstig van de laatse vakantie, halve liter 🙂 Ik moet toch maar een keer naar Düsseldorf voor een officieel gla...

7 jaar geleden

Morgen weer Düsseldorf Alt Bio brouwen. Gelukkig heb ik er nog een paar van de vorige keer:) Heerlijk doordrinkbaar. Ik moet nog op zoek naar mooie cylindrische glazen. Tot die tijd genieten uit een n...

7 jaar geleden

Je staat er bij Nim, ik wil jou natuurlijk graag een keer zien grazen!

7 jaar geleden

Natuurlijk is dat begrijpelijk Erik, maar we gaan er 1 (of meer) op je drinken!

7 jaar geleden

Leuk Marca, je staat er bij!

7 jaar geleden

Bij deze staat het dus vast, 1 December in Rekken om 13.00 Adres volgt later per email om ProjectX toestanden te voorkomen ? Ik zal de 1e post steeds aanpassen als er een aanmelding bijkomt.

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Te veel bottelsuiker of te vroeg gebotteld. Flessen van Ikea? Zijn niet heel sterk. Voor je gaat drinken goed koelen, dat scheelt heel veel druk op de fles. Wat niet gekoeld is kun je het beste een ha...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
Pagina 112 / 456