Forum antwoorden aangemaakt

RE: Enquette proposal

Oh ja, dat in bed bedenken wat ik wil maken gaat niet alleen op voor het stoken maar ook voor het eten. Ik ben nu aan het bedenken hoe ik zelf een eend ga transformeren tot pekingeend. Gelukkig kan da...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ja heerlijk he! Als ik s'morgens op mijn werk kom (daar staan de fermenters) dan is het eerste wat ik doe de SG's checken, kijken wat het gedaan heeft sinds de dag er voor 🙂 Makkie met de Tilt, maar d...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ook goedemorgen! Natuurlijk kies ik A, maar ook E, namelijk dat het zo verschrikkelijk leuk is. Ik bedenk soms in bed wat ik wil maken en ga dan de volgende dag direct op zoek naar ingredienten en ka...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Hij deed het al die tijd William, maar om onverklaarbare reden komt het ook bij mij soms tijdenlang in de map ongewenste post. Soms ook het ene topic wel en het andere niet. Maar vanuit de site gezien...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Dag Erik, wat gebruik je voor gist? Normaal zou het al flink bezig moeten zijn. Aan voeding geen gebrek bij dit recept. Daar kan het echt niet aan liggen. Ruikt het ook niet naar vergisting? Vaak is h...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Nieuwe ketel aangekomen

Ja, bij de T500 reflux meet je de uitgaande koelwaterstroom. Alles tussen de 50 en 60 graden is prima. Tussen 50 en 55 is optimaal. Bovenin de kolom meet je niks bij de T500. Alleen het uitgaande koe...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Precies, verhouding suiker per liter wordt dan iets lager, teveel suiker is overkill. Ook de zakjes Still Spirits die voor 8 kilo gemaakt zijn worden door veel mensen gebruikt met maar 6 kilo, omdat h...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden

Dan aanvullen tot 25 liter, is echt beter. Dan 25x 3,6 gram. 90 gram dus. Gebruik rustig 100 gram. Beter iets teveel dan te weinig.

7 jaar geleden

Dan 23 liter. Maar welke gist gebruik je? Ik zou hem overigens aanvullen naar 25 liter, 8 kilo op 25 liter is al heel veel maar op 23 liter kan het zijn dat de gist dat niet trekt.

7 jaar geleden

Welke gist is het? Een zakje turbogist van Still Spirits is goed voor 25 liter wash gemaakt van 8 kilo suiker aangevuld tot 25 liter. Je gebruikt dan altijd het hele zakje inclusief alle gistvoeding d...

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Lekker mee spelen, je hebt het zo onder de knie. Heb je een account aangemaakt bij de Grainfather comunity?

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Binnen de kortste keren heb je hem helemaal onder de knie. Voor stoken op vermogen even 6 seconden de heatknop indrukken he ? Veel plezier er mee! Ik heb net nog een Dusseldorf Alt gebrouwen van Bio-b...

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: Meeldauw

Als deze tip werkt is dat echt geniaal ?

In forum Bieren en wijnen

7 jaar geleden
RE: Zondag 1 december 13.00 Stookforum borrel in Rekken.

Sterkte maar weer Robbert! We wachten het wel af. En anders houden we de volgende borrel bij jou thuis, dan hoef je sowieso niet te rijden 😉

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: de dinosaurs springt naar hightek

Super Leon! Hier ga je een hoop plezier van hebben. Van nu af aan kun je ook niet meer zonder Tilt, je raakt snel verwend met deze spullen 🙂

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
Pagina 111 / 456