Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zondag 1 december 13.00 Stookforum borrel in Rekken. Jazeker, maar ook voor de sfeer. Tot vorig jaar was ik er wekelijks. Maar om te kunnen groeien met Stookwinkel heb ik mn apparrtementje verkocht en ik mis het best wel. Als ik straks thuis ben zal ik ... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag De spiegeling maakt het wat onduidelijk, maar mijn echte pekingeend zit in de tas ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat zijn betere prijzen idd! Hebben zij ze ook echt? |
7 jaar geleden |
|
RE: Zondag 1 december 13.00 Stookforum borrel in Rekken. Zit nu pas dit topic te lezen. Ga spontaan kwijlen van een gelakte pekingeend. Maar die zijn lastig te krijgen. En te maken. Godverdomme ik heb nog spareribs en mosselen maar ga overmorgen zelf een ee... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Het punt is dat als je er om verlegen zit en het is nergens te koop een paar euro meer niet zo erg is. Ik zie nu overigens dat Gamma ook in Belgie zit en er ook bij jou in de buurt voorraad is Willia... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Niet bij coolblue maar bij Fonq.nl zie ik net. De prijs bij Gamma is excl statiegeld voor de fles. Het is een omruil systeem. Ik zie dat er bij de gamma Breda 4 op voorraad zijn en in Oosterhout 11, i... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Herkenbaar William, Had laatst ook iets nodig en die site stamde uit het jaar 2000 volgens mij, niet werkbbaar! Maar ik had het toch nodig. Uiteindelijk gelukt. Daarom komt de upgrade van mijn winkel ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Help 🙂 De 15 liter Whisky ketel heeft deze maand 10% korting als je bij het afrekenen de kortingscode: whisky gebruikt. Dit vanwege een Facebook actie. Deze code staat dus niet op de website vermeld maar bij... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
7 jaar geleden |
|
RE: Is dit wat voor t500 vermogensregelaar Ik heb een T500 boiler staan, nieuw met barstje in de voet. Wist niet goed wat ik er mee moest. Maar ik heb nu bedacht dat ik ga testen om er een Grainfather controller aan te hangen. Dat is immers oo... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Grainfather glycolcooler slaat niet aan Maar jij hebt wel mooi de nieuwste versie met tiptoetsjes 🙂 Ik heb weer een Dusseldorf Alt er in zitten op 15 graden, gaat weer als een raket 🙂 |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: uitzetten email notificaties Haha ja he, soms lijkt alles heel makkelijk. De nieuwe shop wordt ook geen eenvoudig aangekocht thema maar maatwerk. Maar het blijft wel wordpress zodat niemand zijn account of historie kwijtraakt. ... |
7 jaar geleden |
|
RE: uitzetten email notificaties vreemd hoor, ik heb er niets aan veranderd. Behalve dat het soms een tijdje in de spambox komt en dan weer niet. Ook pure willekeur, het ene topic in de spam en dan weer niet. Wat ik online lees is h... |
7 jaar geleden |
|
RE: uitzetten email notificaties Helaas niet mogelijk Erik... Ik hoop tzt het forum om te kunnen laten zetten naar een moderner systeem. |
7 jaar geleden |
|
RE: uitzetten email notificaties Klopt, werk niet op de telefoon. Ook iet in desktop modus. Wel fijn dat je de uitleg plaatst Nimrax, ik kan me voorstellen dat mensen hier vragen over hebben. |
7 jaar geleden |