Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Knal- en "special effects" topic Had ik maar een afgelegen prive bos, high speed camera's ophangen om alles tot in detail te filmen 🙂 en dat alles zonder dat anderen er last van heben. Dat vind ik wel belangrijk. Ik heb op een boerde... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Nadat alle.emmers op zijn ja, deal! |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Zoiets dergelijks ja, in ieder geval om bepaalde stoffen door elkaar te gooien ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Ik krijg ineens de drang opzoek te gaan naar een 2ehands betonmolen.... december komt steeds dichterbij ? ik heb nog 80 emmers staan die niet voor reguliere verkoop geschikt zijn ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Je moet er maar de tijd voor hebben. We zijn kennelijk een rijk land. Nee hoor, hoelang duurt een explosie? Knallen is gewoon leuk ????✨ |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Geweldig weer! Ik verwachte een nitraat haha |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Dat doet me denken aan de Croftybom, ga die nooit proberen te maken ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Erg lekker, en weer een mooi halveliter glas erbij ? Mn bio pilsjes gaan erg hard. Moet nu af en toe iets anders nemen... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Verdwaald in de grote wereld?? Het ziet er naar uit dat de moderator het er niet mee eens was ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Ik heb geen fotos vsn het eten. Vergeten te maken. Mijn vrouw had wel fotos van het plein. Ik zal volgende week beter mn best doen ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Dat ziet er goed uit zeg! Hier vandeweek ook gekozen voor een lekker rijstgerecht met groene curry. In het restaurant hier waren de grootste stukken vlees 200 gram, dus ik vond dit een mooi alternatie... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Daar ligt helemaal niets in (zelfbescherming) ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Nee, maar lijkt me erg interessant. Ik wil een recept proberen waarbij je knoflookboter koud rookt en daar een entrecot 30 dagen lang in de koelkast in laat rijpen en dan op de bbq. Schijnt geweldig t... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Ja beetje wel, heb 30 dagen gerijpte entrecots maar we hebben besloten vanavond in een dorp mee te doen aan een gtote bbq waarbij je je eigen bord en bestek moet meenemen ? dus nu maar voor de karbona... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Omdat een Kamado te groot is voor mijn auto heb ik alleen het rooster van de mini max meegenomen, werkt perfect. Alleen geen slow cooking... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |