Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok Ik ben nog op vakantie ? is een stuk minder heet dan vorig jaar. Wel lekker hoor. Zondag kom ik thuis, maandag weer aan het werk. Drukste dag ooit waarschijnlijk. |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok Prima zo ??? |
7 jaar geleden |
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok Even gecopieerd uit een ander topic, dat mag hier verder. Heren we moeten onze krachten bundelen want ik zie hier teveel “ voormalige stookvrienden?? “ gesneuveld zijn. Soms onder onduidelijke omstan... |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ook in het cafe komt je bericht met hoeren in de titel op de homepagina te staan. Iets genuanceerder moet kunnen toch. En er is nog een topic van jou, knuppel in het hoenderhok. Staat er nog steeds en... |
7 jaar geleden |
|
RE: kersen vergisten vraag! @lummel, hoe gaat het met jouw kersen? Ik had er niets meer over gehoord. Blijft het wijn of gaat het de ketel in? |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Zaterdag rijden. Terugweg doen we in 2 keer, iets voorbij Parijs hotelletje en dan zondag naar huis. Maandag pakketjes inpakken. Gaat een drukke week worden. Moet ook nog cider bottelen ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site De optie om je reactie aan te passen verdwijnt na een paar minuten. Het is bedoeld om tikfouten aan te passen. |
7 jaar geleden |
|
RE: Welke kookplaat voor een 30L distilleerketel Ik dacht meer aan zoiets, gaatje boren en inbouwen. Heb het vaker gezien op het forum maar kan het niet zo snel terugvinden. |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Welke kookplaat voor een 30L distilleerketel Inductie is niet geschikt bij deze koperen ketels. Je kunt wel werken met een tussenplaat/inductie converter maar het werkt niet optimaal. Je zou kunnen overwegen een element in te bouwen. Ebay staat... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Thanks! Dit zijn wel halveliters, dus valt mee met de kleine glaasjes ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Ik heb nog maar 5 bio pilsjes voor de hele week....het is echt overmacht Erik. 1 fles Calvados en 1 fles frambozen is ook bijna op. Gelukkig staat ons chaletje naast het terras? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Ik had niet anders verwacht Chris ? goed bezig! Tzt eens vergelijken met de kersen van Lummel ? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Hoi William, je kunt kleine batches tot 10 liter brouwen in de Grainfather als je gebruik maakt van het Micro Pipework. Dan kun je lekker experimenteren met kleine batches. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat ziet er erg echt goed uit Rick! ??? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Helaas is ook dit topic corupt, en toch lukte het niet om het topic om te kopen. Door het laatste bericht te verwijdenen (sorry Chris) en er een slotje op te zetten heb ik het weer leesbaar kunnen ma... |
7 jaar geleden |