Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

De bots zijn spiders als Google, die zorgen dat ons gebral snel in Google terug te vinden is. 14 mensen online dus.

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik ga morgen flesjes vullen. Ik heb besloten gewoon carbonationdrops te gaan gebruiken, gewoon 1 per bierflesje. De smaak is heerlijk. Een hopzak met 100 gram vlierbloesem heeft mijn hele vakantie in ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Knal- en "special effects" topic

Nim, any news op pyrotechnisch gebied? Anders ga ik zelf aan de slag hoor ?

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

1500 leden... word een drukke bbq. 🙂 Als we nu eens aansturen op een groot feest waarbij we uitgaan dat we tenminste 10% van de leden bij elkaar kunnen brengen dan is dat al een enorm feest. We heb...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
Stookforum borrel in Rekken | Nieuwe datum, 19-01-2020

Ik heb dit topic nu wat aangepast want Rick heeft thuis een mooie mancave beschikbaar en stelt deze beschikbaar voor een meeting op kleine schaal. Dus geen uitgebreide bbq maar gewoon een gezellige mi...

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Ik ben benieuwd naar de Kirsch van chris ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok

Gefeliciteerd Lummel! Trekt Teuntje het delen van de aandacht wel?

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Dat ziet er prachtig uit. Jaloers dat ik dat niet kan! Als je dit koopt voor je bbq vragen ze er zo 1500,00 voor, geweldig als je dit zelf kunt?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Vakantietijden Stookwinkel

Toch nog steeds heel leuk! Hoop dat de mijne tegen die tijd ook in de fles zit. Al heeft het dan nog wel een beetje tijd nodig voor de bubbels ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: kan je hiermee stoken

Aliexpress.... let er op dat RVS vaak verchroomd aluminium is bij deze ketels. Let ook op bij invoer te betalen BTW en risico op douane inklaringskosten en eventuele in beslagname. Verder zal hij wel ...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen stap voor stap

Het hangt een beetje van de temperatuur af. Ik zag bij kamertemperatuur na 3 kwartier al effect. Ik zou het nu gewoon een dag laten staan voor optimaal effect. Bijvoorbeeld nu raspen/malen en dan morg...

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Ik zet wss ook nog een cider Voor je deur as vrijdag. Er is er een klaar. Hoef je hem Alleen nog te koelen..... Deze had ik even gemist, wat leuk! Hoe vind je hem zelf geworden?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Jaja die is er ook weer bij, onze fotograaf! ? Kleine is moe, zeurt steeds dat hij terug wil naar de camping, voor hem ga je juist naar een kasteel haha

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Die met het blauwe shirt kennen jullie wel he ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok

Zo, nu maar weer eens een kasteel bezoeken ? ben dus weer even van de radar.

7 jaar geleden
Pagina 118 / 456