Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? Dag Bart, goede vraag! Want we zien hier natuurlijk alleen een naam en een verhaal en verder weten we niet veel. Maar die mensen zijn er zeker wel. Zo is Nimrax met zijn zoveelvoudige hernia voor de B... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic De vader van een vriendje van mij maakte vroeger turkse toffees zoals hij ze noemde. We mochten niet weten hoe ze gemaakt werden omdat wij dat anders ook zouden doen. Wij waren denk ik een jaar of 14.... |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Als ik me verveel ga ik dat ook eens maken 🙂 |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Wordt het een fontijn of knalt hij uit elkaar? Mooi creatief handwerkje handwerkje ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Bij de mijne raden ze aan de kop om de 50 kroonkurken in te vetten maar heb dat sinds ik hem heb ooit 1 keer gedaan. Hij doet het altijd goed. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Leuk gedaan Sjefman! En idd, voor mij geen geklooi meer met beugels. Schoonmaken van die krengen is zo'n gedoe met die rubbertjes enzo. Een kroonkurk apparaat is niks om bang voor te zijn. Ik gebruik ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten. En Balkenbrij 😉 |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak 80 longnecks cider gevuld ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Haha prachtig he. Gaat dat niet meer? Hmmm toch eerst wat testjes doen. Doorgebroken strijker in de tennisbal en de kop van de strijker wat afkrabben zodat hij makkelijker vlamvat en daar de sigaret o... |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Nim, zag net je appje, thanks! Maar heb al rolletje van 100 meter besteld. Doe ik waarschijnlijk jaren mee ? Liever traag lont dan flits. We plakten vroeger ook als vertrager mog wel eens een sigaret ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Lont gevonden ??? |
7 jaar geleden |
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? Ik heb wel weer zin in een feestje hoor. Ik organiseer niks maar doe lekker mee met wat hier bedacht gaat worden. Iets opblazen op het eind is natuurlijk altijd leuk. Maar geen Grainfather ? Midden is... |
7 jaar geleden |
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? Dat van de Bob is idd een puntje in onze hobby. Mijn vrouw wil sowieso niet mee, dus ik zou een hotelletje nemen. De afstand maakt mij niet uit. Of ik nu een uur onzin zit te lezen op het forum of een... |
7 jaar geleden |
|
RE: Knal- en "special effects" topic Dat kan best effectief zijn lijkt mij idd. Is lont op rol overigens vrij verkrijgbaar? Lijkt mij niet echt een verboden artikel. Wel handig om te hebben voor experimentjes. Ik zie ook modelbouw rakett... |
7 jaar geleden |
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? Het hoeft ook niet zo heel groot te zijn, maar bijvoorbeeld Andre geeft aan dat hij in juni altijd in het buitenland zit en graag eens een meeting wil meemaken. Daarbij zijn er best veel nieuwe leden ... |
7 jaar geleden |