Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather assembleren voor Dummies

Inderdaad, als je hem natmaakt is het heel eenvoudig. Ik maak zelfs alleen de rand van de bodemplaat nat, maar als je de binnenwand van de korf met een plantenspuit doet zal het helemaal soepel gaan.

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: Knal- en "special effects" topic

Die kunnen ook niet, misschien zijn die van Betweter vervallen....

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Omdat het voor mij iets minder lang geleden is dat ik deze puberale grappen uithaalde dan voor anderen op dit forum ben ik mij er van bewust dat ik ook vatbaarder ben om dit weer op te pakken dan de m...

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Bauke, bedankt voor de cider die je langs kwam brengen. Ik heb hem al geproefd en hij is heerlijk! Super!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden

Zijn ze helemaal naar Robbert gekomen voor les, krijgen ze te horen dat het niet mag. Lullig hoor Robbert....

7 jaar geleden

Helemaal mee eens Chris! Het is wel een leuk topic voor onschuldige dingetjes als de kaasplankjes van Nimrax maar idd extremen achterweg laten.

7 jaar geleden

Robbert je bent geweldig, ik weet nu wat ik niet moet doen wanneer ik per ongeluk een emmer met pindakaas diesel mengsel vind ???

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Chris, ik kan mij niet voorstellen dat het tegen zal vallen. Gist bepaalt voor een groot deel de smaak, dus daar zal een verschil in te merken zijn. Maar met deze kersen kun je weinig fout doen. Ik he...

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik vind de beugels van Grolsch iets te zwaar,/te dik glas. Drinkt niet lekker als je eens uit het flesje wilt drinken. Ik wilde ze ooit gaan gebruiken maar leeg waren ze nergens te krijgen. Alleen vo...

7 jaar geleden

Dan heeft het dus toch een toepassing ?? gaaf, maar toch te link voor mij haha

7 jaar geleden

Robbert, dan zal dat het vrijwel zeker geweest zijn. Met nitroglycerine durf ik me niet bezig te houden. Ik zag dit filmpje waarbij ze zelfs door aanraking met een veer gedroogde nitroglycerine konden...

7 jaar geleden
RE: De tap van Stookwinkel

Deurtje open, fust er in n alleen de koppelingen die je op het fust moet aansluiten zijn per merk bier soms verschillend, wellicht kan de slijter je helpen aan de juiste koppeling of desnoods een verl...

7 jaar geleden

Je drinkt toch ook veel Heineken? Er paasen 30 en 50 liter vaten in. Gewoon bestellen via je slijter ?

7 jaar geleden

Even buiten het distilleren om, water uit de tap smaakt exact zoals Spa Reine. Veel cafes tappen het voor verkoop uit het post mix aparaat voor frisdrank. Het mag niet maar de klant proeft het niet. D...

7 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Gaaf! Bij mij regent het soms vanaf mijn systeemplafond in het brouwhok.... In theorie zou je hem toch kunnen misbruiken als distilleerketel 😉

In forum Grainfather

7 jaar geleden
Pagina 116 / 456