Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Je kunt er gerust een nemen hoor. Ik heb zelfs een 2e op met ijsklontjes ? Voor wat meet prik zou ik nog een paar dagen tot een weekje wachten.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ondanks dat de hergisting nog niet helemaal klaar is toch een flesje geproefd. Hij moet richting de 2,5 bar. Gisteren een flesje koel gezet en nu geproefd. Idd nog wat meer koolzuur nodig maar hij is ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Ali Express / China shipping ervaringen (leuk of meuk)?

1 maal ook niet aangekomen maar van PayPal mijn geld terug gekregen !!! ik koop ook niks meer zonder paypal Alleen bij stookwinkel dan he Eric ? Maar idd, paypal protection bij buitenlandse shops i...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

William, het ging al fout met twee knappe dames in de online stookwinkel.Daar is gewoon wat bekokstooft, gaat Bert er even met de prijzen vandoor en met de eeuwige roem aan de haal... Zullen we de cam...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Haha geweldig, hebben die beestjes ook een feestje ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Ik dacht dat het spuiten voornamelijk tegen ongedierte was, maar dit klink ook heel logisch natuurlijk. Er was vorige week idd iets op de radio over aangeschoten vogels door fruit herinner ik me inee...

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Ik zit nog eens terug te lezen omdat ik nog wel eens wat berichtjes mis. Ik vind het wild vergisten erg interessant. Ik heb ooit lessen gehad voor het slijtersvakdiploma. Niet afgemaakt, maar met nam...

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Antischuim en klaringsmiddel?

Dag Ruben, Klaringsmiddel is niet nodig hoor. Klaringsmiddel alleen bij een suikerwash. Antischuim tijdens het stoken kan wel fijn zijn als je stookt met een stookwijn op graanbasis. Aanwezige eiwitte...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Zo hoort het ook toch 🙂 heel veel plezier op ons leuke forum, welkom bij the family!

7 jaar geleden

Bert hartelijk welkom,je bent lid nr.1500 dus gefeliciteerd. En het 3000e bericht in het voorstel topic ?

7 jaar geleden

Dag Bert, Wat leuk! Idd, het is eigenlijk alleen een webshop, maar toen kwamen er twee gezellige vrouwen binnenlopen met een boodschappenlijstje, en natuurlijk worden ze dan geholpen! Afhalen mag ook ...

7 jaar geleden
RE: Vervolg op wat eten we vandaag

Dan verdampen die kilos binnenkort ook weer! Maar dat kun je weer compenseren met je cider ??

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Ah jan, je zag er vrijdag nog goed uit. Dus maak je geen zorgen. Haha Nou de 90 kilo komt weer in beeld. Ik was een maand geleden nog 83.... bij mij ligt het wel meer aan het bier dan aan het eten ho...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Ik wilde me inhouden, er lagen 3 mooie karbonades. Op de bbq ermee. Cowboygrill opstelling en de fik er in! Ik dacht 1 voor mij en voor beide zoons 1. Besluiten die 2 net dat ze vreten gaan halen in ...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Wat zijn vegetarier? Volgens mij mensen met draadlocken bleek ongezonde kleur en mager.ik ben kaal lekker bruin,ok niet dik.ik zie het ook niet zitten om een wortel op de bbq te gooien,we eten al va.d...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Pagina 115 / 456