Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? 1 december is voor de meesten vast nog wel haalbaar. En de chinees ben ik ook voor. Hang voor mij maar vast een pekingeend apart ?? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik heb hem er nog in staan van de vorige keer volgens mij. Zal maandag ff checken. Leuk om weer eens te brouwen, is al weer even geleden, er staan 2 fermenters droog ? |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Een mooie blonde Ipa, anders ga ik Pils brouwen met extra veel hop ? als je mij advies geeft welke ik daarvoor het beste kan bebruiken dan heb ik weer wat te doen ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hij is zeker lekkerder geworden, en schuimstabiliteit is veel beter geworden. Düsseldorf Alt Bio drink ik af en toe en die begint op te raken, dus volgende week bijbrouwen. Is ook een heerlijke doordr... |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuw! Still Spirits Distillers Craft Range (Whisky, Rum,Gin en Vodka) Thanks, het is aangepast! ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Zijn ze goed zoet? Zonder meten kun je ook nog proeven natuurlijk. Dan kun je het proberen. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik zie dat ik 26 februari voor het laatst een Bio Christmas Ale heb getest. Net een open gemaakt en hij is heel erg lekker geworden. Heerlijk dik schuim en wat een mooie kleur. De specerijen komen ech... |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Leuk Erik, ook namens mij groeten aan iedereen! Geniet er van! Je hebt genoeg drank op vooraad denk ik ik zo 🙂 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
Nieuw! Still Spirits Distillers Craft Range (Whisky, Rum,Gin en Vodka) Still Spirits heeft al jaren de bekende Rum, Whisky, Wodka en Gin gist. Dit zijn pakketjes van 72 gram. Deze pakketjes bestaan uit gist, enzymen en voeding. Voor de purist zijn de gisten, hulpstoffen... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vlier-Sambucus Vlaams rood is een goed idee. Mijn ketels staan nu ook droog. Christmas Ale zal ik weer eens proeven, ik zie dat mijn brouwdag 16-01 was, botteldag zal een week of 3 later zijn geweest. Ik denk dat ze... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dichte fermentatie emmer, en het blijft ,als het droog is lang goed. Zelf een doos in vriezer, en dan blijft het nog veel langer goed. Mocht het vacuumseal verbroken of kapot zijn, heb er hier zelf ee... |
7 jaar geleden |
|
RE: Eerste keer stoken met T500 alambiek onzekerheden en vragen. Dag Hein, Met de vermogensregelaar heb je echt veel meer controlle over je hele proces. De alcohol komt er dan niet meer warm uit. Ik heb het voorrheen ook wel eens zo gedaan hoor, maar het niet kunne... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dit bericht even uit een ander topic gekopieerd. Welkom Streetrodder! dag iedereen heb me net geregistreerd omdat ik samen met mijn zoon wat wil toeleggen op het rum-maken/stoken. Als jongeling ben i... |
7 jaar geleden |
|
RE: Tussentijdse Stookforum meeting? Ik ben weg van 21 okt tm 3 nov. Na 3 november is prima wat mij betreft! Een zaterdag doen? |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Dat ziet er weer superlekker uit! De foto,s lijken iets te breed daarom doen ze het niet. Ik heb ze wel aanklikbaar gemaakt ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |