Forum antwoorden aangemaakt

RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen!

Ik kan ze inclusief doos en verzenden doen op euro 9,99 Onkosten meegerekend zijn ze dan zo goed als gratis. Gebruik de 1 euro betaallink om 6,00 af te rekenen. Er komt vanzelf 3,99 verzendkosten bij....

In forum Stookforum

7 jaar geleden

En wat dacht je van prullenbakken ? nog een stuk of 80 ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

? daar ga je veel plezier van hebben! Kraantje bestaat uit 2 delen, vet de binnenkant een beetje in met vaseline. Draait fijn en komen er geen druppels door.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Boekweit (Buckwheat)

Heel veel Succes William! En bedankt voor de order, hij staat al ingepakt klaar. Morgen of uiterlijk overmorgen in huis. De laatste tijd doet DPD het niet slecht naar Belgie ?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Rozenbottels?

Ik ken ook de SRV, bakker, groenteboer en melkboer nog wel. Tegenwoordig gebruik ik Picnic. Electrisch autootje aan de deur met al mijn boodschappen. Voor al het andere hebben we thuisbezorgd.nl ? vro...

In forum Recepten

7 jaar geleden

De echte Roosvicee is er nog steeds, het staat echter niet bij de limonadesiropen maar bij de babyvoeding of anders bij de Zonnaturaproducten in de buurt. Wij hebben het nog altijd in huis. Veel lekke...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Vlierbloesem komt zo binnen, besteld bij Kost ook de kop niet, en ik houd nog wat over om thee voor de vrouw te maken 🙂 Vergistting is vandaag een week bezig en nog niet op de helft, SG 1027 nu. Wel ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden

Als ik mn vader binnenkort weer eens spreek zal ik hem ook eens vragen, hij maakte vroeger veel wijn en zo was er ook veel rozenbottelwijn. Ik kan me echter geen smaak voor de geest halen. Ik was te j...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: gisting wil niet op gang komen

Daarom was mijn voorstel om van de pruimen die je nog hebt wat sap te maken en daar ook het suikergehalte te meten. Als je dat weet kun je door het verschil van het sap en je vergiste prutje het perce...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Ja er zit alcohol in, maar hoe heb je gemeten? Met een dobber? Dat werkt niet ?

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Oh ja om alles overzichtelijk te houden kunnen we dit het beste voortzetten in het beginnerstopic waar de huidige beginnersgids ook staat.

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Ik kan de pdf vanaf vakantie niet aanpassen. Een eventueel 2e document kan ik wel uploaden vanaf mn vakantieadres. Als jullie het bestaande document willen aanpassen kunnen jullie ook DDM benaderen di...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Ah op die manier, dat zou een mooie aanvulling zijn op de beginnersgids die we al hebben. Als iemand hier een aanvulling op heeft of desnoods een basisgids bij de beginnersgids wil voegen dan is dat z...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Vergeet niet Weegschaaltje , jodium , maatbeker milliliters , maat beker groot . zeefje , reinigingsmiddel , sulfiet tablet , gistvoeding zout , calcium . Digitale grammen weegschaaltjes heb ik, zelf...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Ook voor de gevorderden onder ons geldt nog steeds meten is weten. Lucifertestjes zijn leuk maar als je steeds in je vat roert ben je die CO2 deken ook weer kwijt en moet je dat pas doen als je e.e.a...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden
Pagina 122 / 456