Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Dank, echt genieten. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Ik wist dat je dat zou zeggen, je begjnt voorspelbaar te worden. Ik ken je nu al zo lang ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Is van een Belgisch wijnhuis, volgens mij op een vorige bbq eens achtergebleven. Fijne glaasjes, ook niet te groot. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Als jij mij ook een beetje op de achtergrond houdt zal ik je belonen. Pak een ander maar. Hahaha. Oke Lummel, de laatste foto die ik van jou plaats, daarna hou ik op! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Evds3, je moezelwijn smaakt ge,oeld heerlijk met deze temperaturen! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Altijd goed! Was hij lekker? Overweg tzt ook het gietijzeren rooster. Het maakt nog veel mooiere grillstrepen op je vlees. Cast Iron Grid als je in google naar een shop zoekt. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Leuk Nim! Ben benieuwd naar de rest! Gisteren na thuiskomt nog een wandeling van 6 km gemaakt, om 21.00 gaan slapen en nu pas wakker. Ik had wel wat slaap in te halen zeg, 3 uurtjes is echt te kort vo... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Zoals bij de 1 bbq, de kinderen hebben die dag nog gezwommen in het meertje. Als het weer van dit mooie weer is kunnen we een zwembad neerzetten. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Volgens mij wilde duiker het liever niet. Het scheelt al enorm dat we geen naamkaartje dragen 🙂 heel leuk om straks bewegend beeld te hebben. Zou je het mij ook willen sturen via we transfer? Dan zet... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Chris, ik eet nooit vlees, behalve op de jaarlijkse stookforum BBQ. En heerlijk,bitterballen...oehhh yeahh Ja die kregen we ook nog eens, en toen kwam er ineens nog perfecte sate als voorgerecht! Zel... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Alle eer naar Jan van de bbq, Ponypark hier op het forum, Heikos en Ed. Evds3 bedankt voor het tippen van de locatie die niet zomaar aan iedereen word verhuurd. Ik was dit keer 100% gast op dit feest.... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Fijn dat je weer veilig thuis bent Erik, het is een beste rit na zo,n korte nacht. Ik vond het heel leuk om je nu eens in het echt te ontmoeten. Als ik eens in de buurt ben laat ik het je weten, dan k... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! Ik heb trouwens geen BBQ gezien. ] Het was wel degelijk een bbq, Nim we hoefden alleen niet zelf achter de grill te staan. Jan, nickname Ponypark heeft het geweldig gedaan. Wat een topkerel! Het wa... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, kom langs!
|
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, kom langs! Iedereen een goede rit gewenst straks. Ik neem nog een bakkie en dan ga ik ook rijden 🙂 Tot straks! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |