Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik weet niet welke groothandel dit was, maar Agriton geeft dit aan: Edit: even teruggelezen, idd Agriton. Onderstaande specificatie zou moeten kloppen. Samenstelling:Analyse: per 100 gramSuikerspectru... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Allen welkom hier ? De kop van Noord Holland begint ook langzaam aan dichter bevolkt te raken met Stookforum leden? Heel veel plezier met deze leuke hobby, en met het forum natuurlijk! |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Pas op. The bronze helmet survived the eruption of Mount Vesuvius and was worn by a heavily armored gladiator called a ‘murmillo’ ??? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten. Gebruikte het al, en stookt met een 200 liter bain marie van stookwinkel ? |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: En met dat mooie weer gaan we ... Fantastische foto Erik, geniet er maar goed van! |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: En met dat mooie weer gaan we ... De volgende dag was er nog genoeg alcohol in het bloed. Ik heb niet gemeten maar er was iemand, weet niet meer wie, die had een tester meegenomen en blies de volgende morgen nog 2,8. Denk dat het vold... |
7 jaar geleden |
|
RE: Bier Meile 2019 , Internationaal Bier festival Ik zou graag meegaan, ben dol op Berlijn. Maar ben de eerste 2 weken van augustus in Frankrijk. Kon ik mij maar opsplitsen ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Mais verwerken
|
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Mais verwerken
|
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Reken er maar op dat ik een keer bij je langskom Erik |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Voor mij is regelen ook niets. Soms moet het wel, maar ben liever gewoon te gast. ik zie dat er na dit weekend voor een groep van laten we zeggen 10 gasten pas in juli plek is. Ik ben sowieso de eers... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Het is maar een idee, ik hoorde ergens dat het restaurant in Antwerpen al weken vantevoren zit volgeboekt. Afhankelijk van wat je neemt kunnen de kosten erg hoog oplopen. Dus ik trakteer niet 🙂 maar ... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Hij zit al in antwerpen boven de brouwerij van De Koninck. Rotterdam is net nieuw in de oude Van Nelle fabriek. Het is letterlijk een beestachtig ruig vleesrestaurant. De eigenaar Jord Althuizen heeft... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Het is veel te warm voor de Green Egg nu 😉 Ik wil eens naar Black Smoke in Rotterdam. Net open! Leuk om eens met een clubje vleesliefhebbers te gaan. Als iemand het leuk vind, ik teken vast in 😉 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Vanavond trakteert mijn zoon mij op een etentje ergens in een restaurant. Nog geen idee waar. Dit ter ere van het behalen van zijn rijbewijs, dit zonder andere gezinsleden er bij 🙂 je zou denken dat v... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |