Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat eten we vandaag?

Ik was heeeeeeel lang bezig om met een inductieconverter een ketel op te warmen. De dag van vertrek vertelt Johan mij dat hij ook nog wel een gasbrander heeft van de caravan???

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Scherpe messen kan ik ook niet meer zonder. Vanaf mn kokstijd heb ik altijd goed spul gehad. Na een brand in de keuken ben ik ooit mn hele verzameling verloren, maar heb nu weer een degelijke Wusthof ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Je krijgt op de koksschool er wel iets van mee maar niet noemenswaardig hoor. Tijdens stage wel oneindig veel ossenhazen ontvliesd en tournedo's gesneden. Ik kan nog steeds niet blind ieder deel van d...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Murmillo, lees ik nu dat jij ex slager bent! Wat gaaf. Ik wilde vroeger graag de opleiding doen, maar moest daarvoor naar school in Wageningen. Dat was erg ver met bus en trein enzo. Daarom gekozen vo...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op!

Ik heb er nog 50, dus we gaan weer nieuwe maken.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

he Jan wat is dat geen bio ? Klopt, die stonden niet koud. En ik had geen koeling op de camping, dus heb ze koud gekocht ? wel minder lekker natuurlijk....

In forum Stookforum

7 jaar geleden

@ponypark. Iedereen teert nog na op dit top weekend! P.s. check je email

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Mn zoon Stijn vind de muziek zo relaxed. Het doet hem aan de stedentrip Athene denken. Heerlijk vakantiegevoel zo. Ik ben zo blij met jullie, het forum, het mooie weer.... alles super??

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Geweldig Nim, onze vaste Stookreporter. Hier kunnen ze weer een jaar op teren. Superleuk gedaan!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Ik heb de steentjes nooit gebruikt, en als je ze wel gebruikt is het precies wat Erik zegt. Het komt niet in je distillaat terecht.

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

Groetjes uit Deventer ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Weer hartstikke leuk gedaan Nim! Leuk gepresenteerd! Benieuwd naar deel 2 ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

De tegenstroom wortkoeler van Grainfather is altijd inclusief. Is echt perfect, en sneller dan de brewmonk. Maar er zal ongetwijfeld een prijsverschil zijn. Je krijgt de graincoat er gratis bij, maar...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Welke ketels zijn dat dan Alchemist?

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Het is sowieso Agriton. Weet niet of zij meerdere soorten verkopen. Kan dat niet vinden. Denk dat je wel goed zit bij Agriton. Zij leveren ook aan EM shops.

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
Pagina 136 / 456