Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Haha ik lees stiekum mee he ? en als je het heel erg maakt zijn er nog 2 moderators. Maar volgens mij ken je die al wel ? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Best mooie plek. Hier gaat het straks gebeuren. Ze wilde bijna de flessen wijn innemen bij de ingang maar Harry heeft ze uiteindelijk kunnen overtuigen ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Haha ja, omdat de rest dat wil. Ik houd niet van ontbijt, eet er te veel van op een moment dat ik er eigenlijk geen behoefte aan heb.... Nu bij een ittaliaan, tas met bier en wijn mocht hier de koeli... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Net lekker gelunched bij vd valk maastricht waar we slapen. Onderweg langs Venlo dacht ik wel meteen aan ChrisV ? straks taxi naar centrum en weer eten ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel En even naar boven met dit topic ? ik verstuur vandaag dus tot 10.30 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Ja dat is een pittige trip, heeft hij toch maar mooi even voor je over gehad ? Nu ben ik ook ff weg, kleine jongen heeft een schaaktournooi ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Precies! Ik geloof iets van 200km, was het voor jou naar de bbq ook denk ik? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Maart?? Das een foutje in de titel, heb de rest al aangepast. Geen idee waarom dat er stond. Automatisch aangevuld ofzo haha |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Haha limburgers zijn gezellig en ik kom graag in maastricht. Maar nu kom ik voor Andre Rieu. Zijn we vorig jaar ook geweest en dat was erg gaaf, dus gaan we nu weer. Werken en brouwen doe ik al zo vaa... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel Vrijdag 5 juli verstuur ik alleen in de ochtend pakketjes. Bestellingen die na 10.30 binnenkomen verstuur ik maandag. Alles wat voor die tijd besteld is gaat gewoon de deur uit voor levering op zaterd... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Klopt, het kraanje kun je er naar boven uittrekken. Nu niet doen, maar volgende keer bij het schoonmaken ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Het kraantje bestaat uit 2 delen. Je kunt het binnenste deel de volgende keer even insmeren met zuurvrije vaseline. Kan geen kwaad, kraanrje opent soepeler en dluit goed af. Voor nu helpt het als je h... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Eerste suiker wash Als je met de T500 gestookt hebt en de refracto geeft 70% aan dan kan ik je vertellen dat de refractometer dit niet goed laat zien. De meter gaar maar tot 80%. Meet je hoger dan laat hij een lager per... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Hier kunnen ze niet meer omheen ? wel meteen bordje op de deur gehangen dat het een afhaal mazijn is voor online bestelde goederen. Anders denken ze dat het een fysieke winkel is... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Hoi Brice, Deksels gaan de eerste keer inderdaad moeizaam. Van 2 kanten rond werken met de hand en de rand van de emmer iets naar binnen drukken. Laatste stukje trapje met de voet en hij zit goed. Daa... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |