Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat eten we vandaag?

Dat is idd top, gewoon witte bolletjesdeeg 🙂 Echte knapperige korst!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ja is goed gemeten hoor, klinkt ook als een redelijk suikergehalte. Heb je alleen de pers nodig? De appelvreter niet denk ik he, anders ram je ook alle pitten stuk. De appelvreter vind ik ook te groot...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Pizza kun je ook goed maken op de bbq, de gemiddelde thuis oven komt niet hoger dan 250 graden. Een goede pizza bak je tussen de 350 en 400 graden, en dat gaat perfect op een pizzasteen in de bbq ? mo...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Vanmiddag gaat de bbq weer aan met 3 kilo chickenwings in de rotisserie 🙂 Mn zoontje is dol op kip en om 12.00 begint de grote vakantie, dus is hij dubbel gelukkig ???

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Ik lees in meerdere topics dat er nog veel vraag is naar vermogenregelaars. Wie heeft tijd en zin om deze te bouwen? De regelaars van Monoblock waren perfect! Edit Nimrax 02-11-19: Door gebrek aan bel...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling

Ik zou wel een zwaardere nemen. De T500 is 2000 watt, en dat is bij deze de max. Een piek van 4000 watt heb je niks aan. Je bent met de T500 toch wel wat uurtjes zoet, ik denk niet dat deze daar tegen...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten.

Waar is Lummel? Hij is dit topic tenslotte begonnen ?

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Dat is dus de methode die hierboven beschreven staat. Een mobiele telefoon of tablet vraagt vaak automatisch de mobiele site op, dat is ergerlijk. Niet alleen het forum maar op veel sites vind ik het ...

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Same here 🙂 Hij kan vandaag de deur uit, maar als je er niet bent kan ik hem voor je vasthouden.

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

De desktop versie doet het in alle opzichten veel beter dan de mobiele versie. Zo hoef je niet de hele tijd naar de laatste pagina te scrollen, en in veel topics zijn de laatste berichten niet zichtba...

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Is het wel mout? Het lijkt mij dat hij onderop rookmot heeft en zo de houtsnippers rookt om zo de rooksmaak via de houtsnippers in de whisky te krijgen, of zie ik het niet goed Paolo?

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom les Paul! Je hebt al heel wat ervaring! Dat is mooi, daar kunnen wij ook weer van leren! Veel lees en schrijfplezier op ons gezellige forum ?

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ik zou ze in het assortiment opnemen, maar de aantallen vs verzendkosten maken het niet makkelijk. 50 bodems en 50 camlock setjes zit ik op 1200,00 aan fedexkosten. En vanwege het lage volume is zeevr...

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: Vrijdag 5 juli beperkte verzending Stookwinkel

Wij zijn inmiddels weer thuis, wij zaten er gisteravond. Heerlijk weer ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten.

Hahaha van je vrienden moet je het hebben ?

7 jaar geleden
Pagina 134 / 456