Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

@murmillo, zit de Mangrove Jacks cider al in de ton? Als je een verslagje hebt hoe het verloopt kan ik eens een leuke aanbieding van deze zakken maken. Er zijn meerdere smaken, op pagina 2 en 3 van de...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Wat eten we vandaag?

Mag dat ook weer Bauke? Dat is ook weer een feestje waard!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Bauke ook namens mij dubbel gefeliciteerd! Dat is zeker een etentje waard!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik gebruik ook houtskool maar in een green egg (kamado) dat gaat echt heel slow. Er zit wel veel verschil in houtskool. Supermarkt en tankstation verpakkingen echt mijden. Gebruik restaurantkwaliteit ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

8 uur onderweg, BBQ nog vrolijk op een 110 a 120 graden maar nog niet klaar.. broodje kroket met bier en whisky dan maar en morgen pulled pork ?? Haha ik ken het, smorgens om 09.00 voornemen vanavond...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: mijn parot

Je spullen zien er mooi en degelijk uit. Heb je alles zelf gemaakt? Strak hoor!

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Fijn dat het zo goed is gegaan. Je zal zien als je het vermogen kunt regelen de koeler lang genoeg is, de alcohol komt dan niet meer warm uit de koeler. Ik heb mijn eerste rondes Kirsch ook nog gesto...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

Lekker! Maar daar moet je nog heel wat uurtjes geduld voor hebben. Maar het is zo lekker! Ik heb toevallig net 2 bakjes uif de vriezer ontdooid voor vanavond. Ik heb laatst een keer heel veel gemaakt ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Veel succes! Ben heel beniewd. Maak je een mooi verslag van de nieuwe aparatuur op het forum?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Kom dan hier maar kippenvleugeltjes eten, er is genoeg ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik zou er een tosti van maken Erik ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Animo Vereniging.

Op deze manier zal er toch accijns moeten worden afgerekend. In frankrijk heb je de mobiele Alambiek die langs de dorpjes gaat en waar men dan zijn of haar vergiste fruitsappen kunnen laten stoken. Je...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

In de stromende regen doet het ei gewoon zn werk? straks kippenpootjes van 't spit.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Stook vergunning aanvraag

De meesten hebben geen vergunning. Ik denk dat er van de 1400 leden hooguit 1 of 2 een vergunning hebben. Gewoon lekker beginnen. Ga je dan uiteindelijk commercieel dani s het logisch dat je een bedri...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Als je het wil kan ik hem straks opsturen. Maar wel zsm laten weten want ik ga zo weg. Dan heb je hem morgen. Anders wordt het maandag, dan heb jij hem dinsdag.

In forum Spirits

7 jaar geleden
Pagina 133 / 456