Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat eten we vandaag?

Ik ga kijken op ebay!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Leuk jan! Ik ben met de mariniers daar geweest. Echt tof land. Deet via eBay Duitsland of Polen bestellen is het beste. Goedkoop en heel sterk. Goede tip! Ze adviseren in de jungle ook geimpregneerde...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Toch af en toe er uit halen, ik schrok er van toen ik zag wat daar na 10 brouwsels in het veertje was achtergebleven ?

In forum Recepten

7 jaar geleden

Mooi zo! Dan kijken we het gewoon even aan. Ik denk dat de app eerdaags wel een update zal krijgen. Deze update naar de nieuwe versie was geheel op de achtergrond gebeurd dus dat zal met de volgende u...

In forum Recepten

7 jaar geleden

Deet werkt goed, en raden ze ook aan. Ze hebben ook wel benadrukt dat zolang ik in de stad blijf er echt geen risico is, maar wanneer we overnachten in de jungle dat er echt een verhoogd risico is. En...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Haha lul? in Paramaribo zelf is weinig risico maar in de jungle heerst wel iets meer dan alleen malaria

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Oh ja, de vrouwen blijven thuis ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

De Canadese Rockies maakt mij weer jaloers! Lijkt me erg gaaf! We wilden eerst op streetfood trip naar azie, maar Harry wil naar China, ik naar vietnam, Sri Lanka of Maleisie, we komen er niet echt u...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Oh ja, vanavond gewoon gehaktballen met aardappels en broccoli, beetje saai maar een balletje op zn tijd is eigenlijk best lekker ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik vandaag 4 prikken gehaald, met grote tegenzin. Heb een fobie voor alles dat medisch is. Maar ik ben op aandringen van mijn vrouw gegaan. Ik ga met Harry, sommigen van jullie wel bekend, in oktober...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Prima! Ik zal in de tussentijd 1 controllbox reserveren voor hdt gevsl het toch nodig mocht zijn.

In forum Recepten

7 jaar geleden

Als de pomp wel een zoemgeluid maakte dan ligt het pompprobleem niet aan de box, graankorreltje, luchtbelletje, heb ik ook. De controllbox wordt warm, dat is normaal. Sg 1060 klinkt uitstekend. Dat d...

In forum Recepten

7 jaar geleden

Dat met de pomp heb ik regelmatig, kunnen luchtbelletjes zijn. Knopje pomp uit en weer aan geeft hem dan vaak net dat zetje en dan blijft hij gaan. Ligt niet aan de controller. Wbt de temp, test nog m...

In forum Recepten

7 jaar geleden

De Grainfather app is onlangs vernieuwd. Ik had op de app vorige week ook een vastloper. Grainfather zelf deed het prima maar de bluetooth verbinding viel weg en was lastig te herstellen. Op de facebo...

In forum Recepten

7 jaar geleden

Dat ziet er geweldig uit Rick! Lekker bbq sausje kiezen en probeer aan goed brood te komen. De zompige bolletjes uit de supermarkt zijn het niet waard na al het werk dat je er in hebt gestopt. Afbak b...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
Pagina 132 / 456