Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: kersen vergisten vraag!

Mooi! Maar het doek mag verkleuren, kan ook gewoon in de wasmachine. Het is gemaakt om gebruikt te worden. Fijn dat het goed werkt!

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Fijn! Dan ben je op weg naar je eigen Brandy ? gaat het op eiken of blijft hij blank?

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Morgen weer kippenvleugeltjes uit de rotisseriebasket. Maar dan wel goede kip van Gildehoen. En voor mijzelf nog wat lekkers ? mijn vader mocht vroeger ook altijd het mooiste stuk vlees ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Wat eten we vandaag?

Lunch ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Mijn kraanwater is hier 7,6. Dat zou aanpassing nodig hebben bij het maken van pils. Maar zodra de mout is toegevoegd zit op op ph 5.4. Ik pas dus niets meer aan. Of doe ik het nu fout?

In forum Recepten

7 jaar geleden

Mangrove Jacks SN9 word veel gebruikt voor rood fruit. 15 graden is wel erg koel, zou rond de 20 aanhouden.

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Gevraagd Tomaten en paprika's

Dat zou ik hier in de buurt moeten hebben. Er zijn hier niet veel kwekers.

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
Gevraagd Tomaten en paprika's

Ken je iemand die omkomt in de tomaten en paprika's? Ik ben geïnteresseerd! Het mogen natuurlijk vruchten zijn die niet mooi meer zijn om in het schap te leggen. Beter zelfs, want dan komt het sap er ...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden

De druiven hingen toen nog aan trossen. En weet je wat zo mooi was, de takjes wikkelden zich om de whirlpool paddle en de druiven lagen gecrushed zonder takjes netjes in de emmer 🙂 En doordat het deks...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Digitale PH meter hebben we, calcium chloride komt deze week in het assortiment. Bio Brouwmaat heeft ook de nodige hulpstoffen/brouwzouten in het assortment.

In forum Recepten

7 jaar geleden

In forum Recepten

7 jaar geleden

Dat ziet er ook handig uit. Ik heb dit gedaan met druiven. Lummel, heb jij een whirlpool paddle? (Van de Grainfather?) Die steek je zo door een deksel van je fermenter heen en je ramt alles kapot. Da...

In forum Recepten

7 jaar geleden

In de filmpjes die ik kan vinden zijn ze allemaal ontpit of geplet.

In forum Recepten

7 jaar geleden

Lummel, ik ben hier sowieso tot een uur of 14.00. Hij staat klaar dus ik kan hem gewoon versturen. Hoe het gaat hangt ook van de rijpheid af natuurlijk, en hoe het gaat met pitten er in weet ik ook ni...

In forum Recepten

7 jaar geleden
Pagina 131 / 456