Forum antwoorden aangemaakt

RE: rietsuiker melasse behoefte

Groot gelijk. Er zijn genoeg gegadigden voor dit bruine goud. Sterker nog, ik denk als je nog een ronde extra zou doen dat je het ook weer kwijt raakt.

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Goedzo Nim. Deze wilde ik hier nog wel even kwijt. Wellicht dat de juiste personen dit lezen. Een jaar geleden heb ik 2 vaatjes rietsuiker melasse meegekregen die vanaf Pino, via Nimrax op de bbq naar...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, kom langs!

TOP! Als jij nou Robbert ontvoert, want die moet er gewoon bij, dan kan Chrisv Balkencrosser ontvoeren ? Wie kunnen we nog meer overhalen te komen? Ik hoop dat er nog wat aanloop is. We maken het sowi...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom Alchemist! Als je eens kennis wilt maken met wat stokers en alvast het een en ander wilt proeven, zaterdag hebben we een Stookforum bbq feest, je bent van harte welkom! Zie de info op de hoofdp...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

De T500 kun je ook nog goed gebruiken als spargewater heater voor bier, whisky etc..

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Gist zelf maken !

Op bestelling

In forum Gist vragen

7 jaar geleden
RE: Gist zelf maken !

Het lijkt mij ook een product voor de toko. Ik zal eens zoeken.

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

De bolier van de T500 kun je niet regelen. Voor de T500 reflux waar je alleen zuivere alcohol mee stookt is dat prima. Maar gebruik je de dome om stookwijn over te halen waarvan je juist wel smaak wil...

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS!

Gaaf Jan, ik kan niet wachten!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Hoi Paolo, Helaas, volgende keer beter!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Hoe laat beginnen we? Vanaf 13.00 ongeveer, maar je mag komen zo laat als je wilt hoor. Er zijn er die er de hele dag zijn maar ook die pas in de avond komen. Als je de tijd hebt gewoon lekker op tijd...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Weer wat afzeggingen gehad, dat is beter dan gewoon niet komen opdagen. We zijn nog met een persoon of 40. Er kunnen dus nog gewoon mensen aanmelden ? Bekijk de fotos van de voorgaande jaren en overtu...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

En dan had hij tijdens de stook ook moeten opbollen en was er gecontateerd dat er geen distillaat uitkwam. Volgens mij heb jij inderdaad de foto aan mij laten zien ?

7 jaar geleden

Haha ja die foto heb ik eerder gezien. Onbegrijpelijk. Als hij echt geimplodeerd is moet er dus een extreme verstopping zitten. Dat kan bijna niet. Laatst had ik wel iemand die een dergelijke Grainfat...

7 jaar geleden
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten.

Sterkte man! Fijn dat de pijnstillers onderweg zijn. Maar wat schrikken zeg. Zat je alleen in de auto? Nu snel herstellen voor de bbq 😉 Als we iets moeten regelen om je erheen te halen moet je het maa...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
Pagina 140 / 456