Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Oh ja Erik, Kris zou met de drankenhandel zorgen dat er bier en fris gebracht zou worden. Niet dat daar veel van nodig is hoor, we hebben zelf natuurlijk al veel bij ons. Als jij Kris spreekt wil je ... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Mooi! Leuk je te ontmoeten Erik! Ik heb er zin in! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Als je googled zie je de panden wel op de kaart, streetview lukte mij ook niet. Mijn navigatie kent het weer wel. De weg splitst ergens en het heet beiden Eester. Evds3 kent het, is het gemakkelijk te... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Haha is ook zo, en jouw zakjes zijn ook nog eens heel klein. Gerdy gebruikt de kilo verpakkingen. @gerdy ik heb nog maar 4 kilozakken Pure en 3 kilozakken blacklabel. Dus als je ze nodig hebt moet je ... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Jawel hoor, ik ken Gerdy al langer dan vandaag ? en jij kunt er ook wat van Lummel haha |
7 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Heb je dat bierglas zelf laten maken? Of is het toeval dat je Rene glazen hebt gevonden? Heel erg mooi! De SS whiskygist is idd een snelle, mischien gaat hij nog wel onder de 1000 door hoor. |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Mooie spullen, en je zelfgebrouwen biertje ziet er lekker uit ??? |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Er zijn weer een paar afvallers en er zijn er weer wat bijgekomen. Als je echt niet kunt laat het dan zsm weten, we moet zo langzamerhand de aantallen doorgeven. Sta je nog niet op de lijst? Schrijf j... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. waarom zijn dit hier altijd meters lange topics ??? Gebruik je een mobiel of tablet? Dan lijkt dat gewoon zo. Zorg dat je altijd de desktopversie opvraagt. Dat kun je instellen in je browser. Dan kl... |
7 jaar geleden |
|
RE: vraagje Hoe warm is het daar? Als het niet te gek wordt zou ik er niets mee doen joh. De temperaturen zijn nog steeds onder de 30 graden. Vervoeren kan wel zolang je het deksel er op laat zitten, maar pas wel... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! De kap bovenop de kolom werkt als overduk ventiel, niet het gedeelte waar wezze het over heeft. |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Super! Ik zet Marca op de lijst! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: vraagje Ik heb het wel liggen hoor, zal proberen het maandag online te zetten ? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Adri, Welkom hier! Ik zag dat je berichtje meerdere keren geplaatst was maar dat heb ik voor je hersteld. Heel veel plezier op het forum! Als je wilt ben je volgende week ook welkom op de jaarlijk... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Ik heb een weekje detox. Even gezond voedsel en geen alcohol. Volgende week zie ik wel weer verder ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |