Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Sterkte Robbert! Wat een vreselijk nieuws. Toen ik mijn motorrijbewijs haalde verloor ik tegelijk mijn beste vriend aan een motorongeluk. Het heeft zo altijd een dubbel gevoel gegeven. Heel veel sterk... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Haha ja ik ken het. De mijne wil niet mee hoor, ik neem mn schoonvader altijd mee. Ik zou er ook niet aan moeten denken om mee te moeten naar een damesclub dus ik snap haar wel |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Leuk! ik ben er rond 12.00/13.00 en dan hele dag inloop. Bbq aan rond 17.00/18.00 denk ik. En dan door tot de laatste stoker omgevallen is. Jammer dat je niet mee eet. Moet je op tijd weg of kun je pa... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Ik heb je op de lijst gezet Dumo. Wat mij betreft kunnen er nog steeds mensen bij. Ik heb nog niets van Pino de Stoker gehoord, zou leuk zijn als hij er dit keer ook weer bij is. Nimrax, jij spreekt h... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Bauke, altijd instellen dat je de desktopversie wilt. Dan hoef je niet te scrollen. In Android/chrome, rechtsbovenin je browser op de 3 puntjes klikken. Het softwarepakket is langzaam, niks aan te do... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Ha Dumo! Ja natuurlijk! Heel leuk dat je weer wil komen! Tot dan! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Gefeliciteerd Bauke, VD Valk is tegenwoordig heel erg goed. Ik ga er wel eens lunchen (Apeldoorn) maar volgend jaar hebben we er eindelijk zelf een in Deventer ? Eet smakelijk! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Ach ik regel wel wat. Komt goed. De eigenaar daar laat ook het een en ander neerzetten, wat niet op gaat wordt weer opgehaald en ik krijg de rekening direct van de drankenhandel daar, dus dat zal de h... |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Zo net wakker. Jezus die Jack mag er ook zijn zeg. Heb jij een Hoogvliet ( supermarkt) in de buurt Jan? Nee, jumbo plus, dirk en ah om de hoek maar geen Hoogvliet. Wat dan? Mooie aanbiedingen? |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Aah er zijn dus wel mensen aanwezig ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Idd rustig, alleen topic antiek leeft een beetje. Gelukkig hebben we binnenkort een feestje ? |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Jammer Chris, maar niks aan te doen. Er vallen er altijd wel een paar af hoor, en mischien komen er op de valreep nog mensen bij. We gaan het sowieso gezellig maken! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Vandaag balansdagje, alleen een krabbetje van gisteren... en koffie en thee. Morgen de nieuwe haring proeven ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Leuk tot dan! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Ja hoor, ik ben wel meestal na 13.30 weg. Dan haal ik de jongste op uit school en ga ik naar huis. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |