Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat eten we vandaag?

Ze zitten er gelukkig vaak naast ? maar het schijnt hier vanaf 16.00 los te gaan. Gelukkig zig er een deksel op mn bbq ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Eet smakelijk! En geniet nog heel even van het mooie weer. Vanmiddag is het voorbij ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Correctie, gegrilde bruine beer zie ik

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Mischien dat ze onder het spek de huid wwl verwijderd hebben. In 1 van de boeken stond een foto waarbij ze hem uit de huid trokken maar kan die niet vinden. Het zijn 5 boeken en weet niet meer welke h...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Chris, bij deze! Komt uit Smokey Goodness no worries BBQ

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Vandaag krabbetjesdag. Het zijn net spareribs maar dan een stuk korter. Wel veel vlees. Eerste keer dat ik in 2 lagen werk met de Eggspander.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Klinkt lekker Chris! Karper heb ik nooit gegeten, die moest ik altijd terugzetten van mijn vader ? wel snoek en snoekbaars. Eend is altijd goed! Ik moest nog denken aan jouw recept van krokodil, ik kw...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Er zijn er wel meer in de buurt. De mijndense sluis is iets groter dan jij omschrijft, terras weet ik niet, wel een winkeltje geloof ik. de wachtrij met boten komt wel overeen. Ik denk dat er 10 plezi...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Waarderen? Het heeft de dag gered. Tekort aan vocht kan ook lelijke katers brengen. Half uurtje later lekker op een terras aan de Vecht met een Belgische te kijken hoe die badgasten op hun bootjes op ...

7 jaar geleden

Haha leuk dat je dat nog weet. Ik wist wel dat je dat kon waarderen ?

7 jaar geleden

Dan wacht je met uitdelen tot bedtijd, dan staan ze ook niet om 07.00 de tent in te pakken ?

7 jaar geleden
RE: 30 liter... €999 #grappig

Ben Bracken kan wel een toepasselijke naam zijn voor hoe je je de volgende dag kan voelen ?

7 jaar geleden

Goedemorgen Bauke ???

7 jaar geleden
RE: Ketel uit China

Is het ook ? vrijheid boven alles ? Maar ik ga wel opletten dat er niet teveel topics vervallen in politiek ontevreden geklaag. Die vrijheid blijft maar dan wel in een apart topic in het praathuis ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ik zag hem al voorbij komen. Alleen in Duitsland. Haal het vat in nederland en vul hem zelf met Lidl whisky uit Duitsland, scheelt een hoop. Westpoint 700 ml Euro 7,00

7 jaar geleden
Pagina 143 / 456