Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? @Lummel, herken jij deze fles nog? Vond hem net onderin de koelkast. Hij is erg lekker. Ben er helemaal happy mee ??? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Vandaag vulling voor de vriezer gemaakt. Heb het voortaan ook nodig in de Chili ? Morgen dagje niksen, 2e pinksterdag 7 kilo krabbetjes low en slow, ook deels voor de vriezer zodat ik niet altijd 6 ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Lees het iets te laat. Pas op met de chilipoeder/chilipeper, smaak komt inderdaad pas laat echt naar boven. Maar echt lekker. Ik had deze: Dit recept hoeft natuurlijk niet perse in een Dutch Oven of ... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Ja hoor, dan zou je een stop met dezelfde diameter moeten kopen. Die liggen wel bij de bouwmarkt. En anders kun je de kraan gewoon dicht laten en niet gebruiken ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik dacht aan deze. Hoop dat de foto uit het boek een beetje te lezen is. |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hij is erg lekker. Veel vlees en het is idd geen waterige plofkip. Ik denk dat dit met recht een bofkip genormd mag worden ? Bereiding aan het spit zorgt sowieso voor een heel sappig resultaat. De kip... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jouw kip ziet er blijer uit dan de mijne ??? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! De vleugeltjes kwamen van de turkse supermarkt. Ik stond dinsdag voor de deur bij de turkse slagerij. Die hebben altijd prima kip maar het was suikerfeest. Wist ik ik veel. Turkse supermarkt was wel o... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Wings op de foto waren prima, maar als ik je vertel dat het rauw 2,3 kilo was zou je me niet geloven. Is toch echt zo. Je koopt voor dat geld vooral water. Maar goed, 2,3 kilo voor 6,00 kan ook eigenl... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! De eerste emmers zijn de deur al weer uit. Ik ben benieuwd naar feedback over de kwaliteit. Ik merk dat er meer kracht voor nodig is om het deksel er op te klikken dan om hem er af te halen. Als hij r... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur gisting PH meter moet gewoon Standaard bij basis pakket voor beginners Jan .? ? Wordt hard aan gewerkt, schoonmaaaktabletten staan ook online, grammenwegers zijn ook onderweg. En ik zoek nog een tabletteerma... |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur gisting PH meter hoort bij basis paket wanneer je begint ?. Geef het tijd en probeer in eerste dagen nog gist deling te creëren . Na 3 dagen niet meer aankomen . Ph meters staan in bestelling. Ik denk eerder ... |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Handcrafted sloeg van oorsprong op de koperen ketels waar ik ooit mee ben begonnen. Nu kun je het zien dat Stookwinkel staat voor het zelf maken van alle drankjes die hier op het forum besproken worde... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Klopt, maar er blijven dingetjes die je aan wilt passen. Maar het functioneert allemaal goed en daar gaat het vooral om. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! En dat blijf je houden hoor. Zodra alles voor jou perfect is en de sites zijn allemaal live dan zie je weer iets dat je anders wilt. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |