Forum antwoorden aangemaakt

RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen!

Klopt, ik zal het morgen nog eens even nalopen allemaal. Maar ik wil ook geen 1000 woorden bij een eenvoudig product. Mensen zijn ook te lui om alles te lezen. Dus duidelijke tekst, veel info, weinig ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Juist! Ik zal proberen morgen een goede foto te maken voor bij het product in de shop. Bedankt voor de tip!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Haha Nimrax, zie hem nu pas ????

In forum Stookforum

7 jaar geleden

In een gevulde emmer is het iets duidelijker.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Het is moeilijk te zien op de foto omdat het in het kunststof is gegoten en dus gewoon de kleur van de emmer heeft. Als je goed kijkt kun je het rechts van het logo zien staan op de 2e foto van boven...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Temperatuur gisting

Schaaltje azijn met suiker neerzetten. Uur later ziet het in het schaaltje zwart van de verzopen fruitvlieglijkjes. Echter lijkt het idd of er geen einde aan komt. Ze blijven komen. Ik heb ze ook iede...

In forum Gist vragen

7 jaar geleden

Helaas maar 1 type. Ik moest er ook 1000 nemen, anders werden ze onbetaalbaar. Naast de btw die ik vooraf natuurlijk wel wist en ook weer terugkrijg kwam er ook nog een flinke berg invoerrechten op. I...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ja boven verwachting goed, trots op!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Haha ja dat suikerfeest, moeten we volgend jaar ook iets mee organiseren vind je niet?

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen!

Na een Cruise van ruim 5 weken over zee zijn de Stookwinkel 30 liter fermenters eindelijk gearriveerd Klik hier . Voedsel veilig kunststof . Semi Transparant . Sluit perfect luchtdicht af . Langdurig ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Haha zou mooi balen zijn kan ik weer opnieuw beginnen ? Maar prima gelukt ? Volgende keer eens sticky wings proberen!

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Kippenvleugeltjes ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Hij is inmiddels al 20 en drinkt bijna niet meer. Voor hij 18 was rookte, blowde en dronk hij. Nu leeft hij een stuk gezonder en serieuzer. En heb ik niets voor hoeven doen, ging gewoon vanzelf ?

7 jaar geleden

Ik geef het door ???

7 jaar geleden
RE: Polder rum in eiken houten vaatjes

Ook namens mij Good Luck Leon! Ik heb een 3 liter vaatje waar ik eerst rum in had nu gevuld met de volkorenshine, de rumsmaak is goed terug te proeven. Heerlijke combinatie. Verder heb ik exact zo'n 1...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
Pagina 145 / 456