Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Ik heb een goede reden om een borrel te pakken, mijn zoon is vandaag geslaagd voor zijn autorijbewijs. Nu heb ik 2 kinderen met rijbewijs. De 3e moet nog 8 jaar wachten. Proost!

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS!

Dan hoef je er ook niet steeds achteraan te racen, je hebt Lummelientje niet bij je om dat voor je te doen he ? Kroegen zat in brabant, ieder dorp richting de kerktoren . Dan zit je altijd goed. Nu ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Al jaren mijn lijflied... Jammer dat ze niet meekomt. Komt Teuntje wel of gaat hij met haar mee? Mooie tocht, hoelang doe je daar over met de fiets? Ik neem aan dat je hem wel een beetje hebt opgevoer...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

PH Meter dus, kun je hem zelf niet gebruiken? Wel handig hoor!

In forum Spirits

7 jaar geleden

Dat is wel schrikken zeg. Ik ben blij te horen dat je er zelf sterk in staat. Maar de schrik zal er goed inzitten. Balen van je wapen. Geen kans om hem terug te krijgen zeker? Sterkte, ook voor je vro...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic

Over een week of 2 zijn ook alle kleuren Tilt weer op voorraad ?

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: blij mens, na een educatieve middag

Wat leuk om te lezen Bauke en Robbert. Bauke, jij kunt nu echt aan de slag. Heel veel succes en we gaan hier je avonturen volgen! ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Wat eten we vandaag?

Ja echt top! Alleen zal hij steeds anders smaken doordat het gebruikte vlees niet zo in de winkel ligt. Nu heb ik mijn eigen pulled pork en mn eigen gerookte short ribs gebruikt. Wel leuk om iedere ke...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Haha kom je daar nu pas achter? Chili van de barbecue. Had ik een paar jaar geleden ook niet kunnen bedenken.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Deze ochtend de Chili Con BBQ gemaakt uit Smokey Goodness deel 1. Gemaakt van oa overgebleven gerookte beefribs, pulled pork, zwarte bonen en pure chocolade. Dit alles in de Dutch Oven op de kolen. 1 ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Precies, het is nog bezig. Niet alle vergistingen gaan even hevig. Banaan of extra gist niet doen. Komt vanzelf goed. Meet idd je SG, dan heb je inzicht in hoeveel suiker er nog in zit en begrijp je w...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Dat idee zal ik zeker meenemen als ik weer whisky ga naken. Goede tip!

In forum Spirits

7 jaar geleden

Idd helemaal fan van de frambozen. DDM (Dirk) had ze ook gemaakt idd. Ik heb dit keer zijn methode gebruikt. Nog meer smaak en voordeliger. Hollandse garnalen kunnen gepeld wel 60,00 per kilo kosten....

In forum Spirits

7 jaar geleden

De oogst van vandaag. Ik neem wat mee naar de bbq, de rest moet ik 2 jaar mee doen heb ik met mezelf afgesproken. Daarom ook iets meer gemaakt zodat ik kan proeven wat de rijpingsperiode nog doet met ...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Temperatuur controleren

Klopt helemaal ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden
Pagina 146 / 456