Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Hey Paolo, Leuk dat je probeert er bij te zijn. Ik zet je gewoon op de lijst hoor 😉 Je hoeft niets mee te nemen hoor. Over het algemeen blijft er altijd over. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur controleren Toch klopt dat niet, je hebt dan een enorm lage opbrengst. Je verdampingstemperatuur veranderd de hele tijd dus je weet niet of dat 78 graden is. Mijn temperatuur blijft oplopen tot ver in de 90 voor ... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Newbie enthousiast bij Jan. Klopt, was een beetje offtopic. Weet het ook even niet meer. Maar zal vandeweek als ze er zijn nieuws met fotos plaatsen. @murmillo je komt vast nog wel eens in de buurt:-) en ik wil ze ook best opstu... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Als ik zin heb ga ik zaterdag voor de Chili. De zwarte bonen staan al klaar. Chocolade is verstopt ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? @Lummel Bij deze moest ik aan jou denken, was in Berlijn bij de Italiaan. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Newbie enthousiast bij Jan. De inklaring is aan de gang. Ze staan al in Rotterdam. Als er geen complicaties zijn zouden ze woensdag binnen moeten komen. |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Jaa die is lekker! Tip, drink de helft van het bikje eerst leeg, dan gaat het eerder stomen. Droogkoken doet hij toch niet. Shawn, kom je 22 juni ook naar de Stookforum bbq? Eet smakelijk! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Nou de paling zal voor een volgende keer zijn. Pffff machtig dat spul. Samen met de oudste en de jongste 1 hele streng opgegeten. Er is nog genoeg om de Chili Con Bbq van te maken. De gepofte aardappe... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ja he haha ik heb een bloedhekel aan de kermis. Het enige leuke is dat het hier traditioneel de periode van de gerookte paling is. |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! ??? ik maak me wel nuttig hoor. Anders moet ik mee naar de Deventer kermis, nu heb ik een mooi excuus om niet weg te kunnen! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Doe je goed! Ik beantwoord wel mails maar verder ben ik vrij, morgen gewoon weer naar de zaak. Dan zaterdag gaat de Dutch Oven weer op de bbq voor een Chili Con BBQ van pulled pork en het restant van ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Gezellig! En voor ieder wat wils. Geniet er van! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Kom maar hierheen Erik! Er is genoeg ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hahaha je bent wel heel creatief ? als ik het het ziekenhuis lig vraag ik jou om de boel naast mijn bed wat te finetunen ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Alvast een sneak preview ? even ingekwast met bbq saus, dat gaat nu lekker indrogen. Over een uurtje nog een laagje. Zie hoe het vlees terugtrekt van de ribben, zo gaaf dit! Tegen het einde nog een l... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |