Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik zal er zeker een foto van maken, het vlees trekt terug van de botten naar het midden. Dat geeft een geweldig mooi effect. Ergens in dit topic staat een foto van mijn Jacobs Ladder, dat is hetzelfde... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Is dat zo duur? Ik weet dat het bijzonder is maar dat gaat wel wat te ver haha. Kies maar wat lekkers uit hoor, leuk dat je dat wil doen! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha bedankt, duurt nog even. Ik doe een keer niet de 3-2-1 methode maar alleen langzame garing met rookhout. Texaanse wijze. Dan worden ze niet extreem gaar zodat ze uit elkaar donderen maar blijf je... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Daar zeg ik graag ja op! Droog wit altijd goed. Eiswein helemaal goed ? Vaak in Cochem geweest als kind. Er gingen dozen vol mee naar huis. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Lees nu gezeefde tomaten, ik dacht sap ? maar dat moet ook zeker kunnen. Ook hier opletten dat het alleen tomaten zijn zonder toevoegingen. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Dat zou geen probleem moeten zijn zolang het puur sap is. Tomatensap uit pakken bevat vaak zout en dat wil je niet. Nimrax heeft een test gedaan met een flesje bio sap. De verhouding suiker weet ik ni... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! 09.00 en de bbq staat al weer aan. Vanavond zien deze short ribs er heel anders uit ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Gezellig Jan! Dit keer voor jullie wat dichter bij huis ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Tomaten Eau de Vie Leuk dat je er even was Robbert! Ik hoop je bij de bbq weer te zien |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Het is heel goed vlees, heb hem laatst aan het spit gehad. Ook erg goed. Donderdag ga ik voor de runder short Ribs, ook wel de Jacobs Ladder genoemd. Ook op het ei uiteraard ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Yes, een Big Green Egg!!! Eet smakelijk straks ??? Heb je hem eerst indirect verwarmd? Hij is te dik om ineens te doen zo te zien. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Hoi Erik, wat leuk! Iedereen is wat mij betreft welkom, en met Kris had ik al rekening gehouden. Ik zal hem en zijn vrouw erbij zetten. Hij gaf al aan dat er vaak aanloop is van vrienden en dat die di... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Hey Gompie, alles is uitverkocht. Het is keihard gegaan. Jij komt ok naar de bbq dus? Gezellig |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: STOOKWINKEL ALERT! Vrijdag 24 en Maandag 27 geen verzending Hij lijkt wel he... ben niet zo goed in gezichten maar ik moest meteen aan hem denken |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: STOOKWINKEL ALERT! Vrijdag 24 en Maandag 27 geen verzending Betweter en zn vrouw zitten ook in de trein |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |