Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: A easy made Whisky van kruidrepenkoek. Het is ontstaan in navolging van de roggebrood Whisky. Officieel is het natuurlijk geen whisky maar ik denk dat er slechts heel weinig echte whisky is gemaakt op het forum. Maar zo weet je wel waar de... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's 🙂 Even een reminder voor de slapende stokers, er is ook dit jaar weer een Stookforum Barbecue. Er zijn geen kosten, dus schrijf je gratis in via deze link! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: BBQ 2017, topic gesloten, alleen lezen. Even een reminder voor de slapende stokers, er is ook dit jaar weer een Stookforum Barbecue. Er zijn geen kosten, dus schrijf je gratis in via deze link! |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Tomaten Eau de Vie Het is echt geweldig lekker geworden. Helaas te weinig om een 2e stook te doen. Daarom heb ik heel goed mijn best gedaan om de cuts zo goed mogelijk te doen. Ik ben al gestopt toen het distillaat wat ... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Stoken van Zeeuwse Boerin stroop Oh ja, Cognac is erg makkelijk. Je mag het dan geen Cognac noemen maar brandy. Ga je wel eens op vakantie in frankrijk? Op iedere markt staan wijnboeren die ook goedkope landwijnen/tafelwijnen verkope... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Er is helaas nog heel erg weinig bekend hierover. Ze richten zich met de G70 op brouwerijen die proefbatches willen draaien of juist op microbrouwerijen voor de reguliere productie. Ik verwacht dat er... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: STOOKWINKEL ALERT! Vrijdag 24 en Maandag 27 geen verzending Thanks!! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: STOOKWINKEL ALERT! Vrijdag 24 en Maandag 27 geen verzending Haha ja daar had ik niet aan gedacht toen ik boekte. Maar ze kunnen gewoon bestellen hoor 😉 Ben wel toe aan een weekend Berlijn, Bier, worst en nog heel veel meer! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
STOOKWINKEL ALERT! Vrijdag 24 en Maandag 27 geen verzending Ik ben een weekendje weg, dus vrijdag en maandag kan ik even niets opsturen. Bestellingen van vandaag en morgen tot een uurtje of 13.00 gaan gewoon direct de deur uit. Alle bestellingen die na Donderd... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur controleren Het vermogen kunnen regelen is ideaal. Ik gebruikte eerst een vermogensregelaar op mijn T500 met koperen helm, die was in elkaar gezet door forumlid Monoblock, zie Dat ga je ook niet redden voor 5,... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
Tomaten Eau de Vie Ik heb 17 flessen tomatenwijn in de ketel gegoten. De wijn was erg lekker, zie: Het probleem met deze wijn was dat je er erg van uit je mond ging stinken. Ik hoor mijn vrouw nooit klagen, maar bij de... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur controleren Pid's heb ik zelf geen ervaring mee. Uit en aan van de warmtebron is altijd fout. Het vermogen kunnen sturen is wel goed, zoals Muncerik het een keer uitlegde, als je aardappels koken zet je het vuur ... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Als het klopt wat ik er allemaal over lees is het meer dan een superfood. Erg interessant en het is ook nog eens erg lekker. Maayke drinkt het ook al door de thee! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Ik heb groot ingeslagen bij Lummel 🙂 Als ik zie wat er in de zakjes bij de supermarkt zit.... Ik zet er zelfs thee van 🙂 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Klinkt goed Chris, knoflook capsules toch wel even uitgeknepen he 🙂 Die zijn heftig! Ik Yogurt met banaan en saffraan 🙂 Ben een saffraan junkie aan het worden! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |