Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alchol Beste Petra, Wat een vervelend bericht. De alcohol verkopen mogen wij zelf niet, maar overweeg eens om de alcohol zelf te maken. De alcohol in de winkel kopen is erg duur. In duitsland is het goedkope... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Pompje voor koeling, help. Ik gebruik gewoon water uit de kraan en dat gaat vervolgens het riool in. Dat is natuurlijk niet heel duurzaam, maar voor de prijs van een pompje kan ik heel wat kuub water kopen. 1 m3 water 67 cent. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha nee hoor, laten we gewoon staan ??? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beginners vragen Heel veel plezier er mee! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! ? wat is er misgegaan dan? Ik schat Lummelietje toch wel in als een goede kokin! Je had er zo'n zin in! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat eten we vandaag? Asperges.... Ik doe het een weekje kalm aan, vrijdag vertrek ik voor een lang weekend naar Berlijn, dus daar kan ik lekker los gaan wat eten en drinken betreft. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ook lekker! Uiteindelijk dus toch nog verse schelpjes kunnen vinden! Eet smakelijk! Ik had een vegetarische lunch, vooral door een lege koelkast en geen zin om naar de winkel te gaan hoor ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
Wat eten we vandaag? Heerlijke steak tartaar, met friet en een salade. Fijne avond |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lummel, heb jij de paella al gemaakt? De saffraan is erg goed! Ik heb net asperges gestoofd in roomboter met saffraan, erg lekker! Ik eet nu ook saffraan door de yoghurt en heb er ook thee van gemaakt... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die is ook wel gaaf, heb je daar een link van? |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik ben bezig met mijn eigen producent die ook de manometers maakt, om deze te vereenvoudigen. Dus zonder verloopstukken en teflontape. Het punt is dat ze daar niets snappen en dat ze eerst de sample m... |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Top! Ik zet je er bij!!! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Beginners vragen Een 10 liter ketel kan gewoon 10 liter in. Dan heb je nog flink ruimte over. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Normaal zorg ik daar wel voor Chris, maar ik heb even een stop periode ingelast. Over een weekje mag het weer ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beginners vragen Ik heb nu al enkele malen zuivere alcohol gestookt van suiker en ook van graan. Nu zou ik eens een whisky willen stoken , dit doe je dus best in een koperen ketel lees ik Maar kan je ook de eerste sto... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |