Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! In de winkel leken ze veel kleiner.... Helaas bakten ze dit keer toch aan op de Q, maar heb ze kunnen redden. Nu huid van het rooster halen ??? Smaken overigens fantastisch met een saffraan yoghurt ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Dan ga ik dat ook maar eens doen 🙂 Het is wel een mooi systeem! |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ja ik heb ze ook besteld via jouw linkjes Erik 🙂 Echter vind ik ze behoorlijk stroef gaan, je moet nogal wat kracht zetten om ze vast te klikken. Ik had het veel soepeler verwacht. Wellicht heb ik net... |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha ik wist dat het gezond was 😉 Maar ook zonder saffraan wordt m'n vrouw al gek van me 🙂 Er komt erg veel smaak en geur vanaf, zelfs de vaatwasser ruikt naar saffraan nadat hij gedraaid had! Jammer ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lams koteletjes zijn heerlijk, beetje olie en rozemarijn, ff snel om en om op de bbq en de zoutmolen er over en klaar. Er is hier een nieuwe turkse slager, slacht zelf zijn lammetjes en kalfjes. Zijn... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Newbie enthousiast bij Jan. Ik vond het erg leuk om je te ontmoeten! Altijd welkom als je in de buurt bent hoor! |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Vandaag Saffraan van Lummel binnengekregen. Mooi spul! Meteen MOINK Balls gemaakt met een Saffraan bbq saus ? eerst langzaam indirect gegaard en om de 10 minuten met deze bbq saus ingesmeerd. Daarna n... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Mooi kleurtje! Jij hoeft ook niet zuinig te zijn met de saffraan ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Geschrote mout versus mout Klopt, perfect vacuum, paketten zijn zo hard als steen, daar gebeurt niets mee ? ik ga zelf niet meer klooien met schroten. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Ben benieuwd lummel! Goede ingredienten is het halve werk Kan ik niet wat safraan van je overnemen? Ik heb zin in Paella ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept 07.00 in de ochtend, en de buren kijken uit hun raam wat die mafketel in zn badjas van de bbq haalt ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Leuk dat je dit topic nog eens aanhaalt, met good old BW er in ? Eet smakelijk voor straks! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur stripping run en spirit run Ik ook, en altijd koelen met water Wally, anders alleen maar stoom ? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Gewoon genoeg maken zodat je het niet opkrijgt. Ik ben nu een voorraad frambozen aan het maken, daarna ga ik weer voor de whisky. Bier kan ik bijna in zwemmen 🙂 Lummel, zijn je boodschappen al binnen? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Erg lekker, ik heb 2 potten met kraangje naast elkaar. 1 met roggebrood whisky die ik altijd erg lekker vind, en 1 met jouw Bio Recept. Ik vind de roggebrood altijd erg lekker, en je proeft bij beide ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |