Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beste Stroganoff recept Ik heb appelhout liggen. Denk dat ik het ga wellen in de calvados, daar heb ik zoveel van. En dan pakketjes van zilverfolie met gaatjes er in. Dat rookt lekker rustig. Heb net trouwens hollandse garna... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept
|
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Haha ja idd... pulled pork ligt er al 7 uur op en is pas 55 graden in de kern, woog bijna 7 kilo, daar is dan wel bijna een kilo spek afgesneden. Dat wordt waarschijnlijk nachtwerk. En morgen moet de ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Zijn we nu weer vriendjes? Vooruit dan maar ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Was jij niet aan het lijnen? hahaha. Dat was eergisteren En ik wilde het spek niet weggooien. Heb nu ook nog een pond heldere reuzel. Vroeger ging dat op de boterham, maar ik bak er wel een biefstuk... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept ? we horen wel weet hoe het gaat worden, mijn knabbelspek is klaar ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Beste Stroganoff recept Klinkt goed! Maar G&G is toch niet nodig? Ik ben pulled pork aan het maken, staat al sinds 9.00 op de Q, ben nu van het afgesneden spekvet kaantjes en reuzel aan het maken ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Leuk man! Bedankt voor het voorproefje ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Beste [email protected], als je reclame komt maken wil je dat dan eerst even vragen? Zie algemene voorwaarden. We stellen ons hier ook altijd eerst even voor nadat je hent geregistreerd. Je had oo... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol meters Leuk zeg! En het mooie is, je kunt ze nog steeds gebruiken. Ik wil wel eens weten of ze even acuraat zijn als de meters van nu. Kun je dat vergelijken? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: recept op de Grainfather connect wijzigen Ik heb het ook even nagekeken. Als ik bijvoorbeeld Erik zijn recept van de Grainfather comunity opsla in mijn account, dan kan ik hem in de Grainfather App op mijn telefoon openen. Daar staat hij dan ... |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Doordat de gradering in het materiaal van de emmer is gestanst/gegoten is het in dezelfde kleur dus moeilijk te fotograferen. Het staat in liters en gallons. Ik hoop dat het zo een beetje zichtbaar is... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Het is een klikdeksel, op de foto zit het deksel er niet op. Erg degelijk. Ik heb de testemmer helemaal vacuum gezogen. Het materiaal vormt na verloop van tijd ook weer terug naar zn oorspronkelijke v... |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Ja, ze zijn semi transparant. Zal een foto maken van de sample waar nu stookwijn in zit. Maatverdeling tot 30 liter is in het kunststof gestansd, op de foto moeilijk te zien |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Doe ik! Het is een paar weekjes varen vanuit het verre oosten 🙂 Ik hoop eind deze maand/begin volgende maand. |
7 jaar geleden |