Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Alle nieuwkomers van de laatste tijd, alsnog van harte welkom! Jullie zijn ook allemaal welkom op de 3e grote Stookforum barbecue 22 Juni. het kost niets, dus kom ervaringen delen, proef wat je medest... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS! Hoi Freek, je zorgt maar dat je er bij bent 🙂 Je staat op de lijst 😉 Laat maar weten of je alleen of met partner komt! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Het punt is dat die grote vaten niet stapelbaar zijn, en dan lopen de verzendkosten inderdaad erg op. Heel zonde, want ik denk dat er zeker wel een goede markt voor is. Ik heb zelf een 60 liter vat va... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Sinaasappel-koffielikeur 'Quarante-quatre' Haha mooi gemaakt Cees ? |
In forum Likeuren |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check
|
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Ze zijn nu op zee, 1000 stuks ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Om te beginnen een oersterk 30 liter vat van voedselveilig en antibacterieel PP kunsstof. Bestand tegen maximaal 130 graden, deksel sluit gegarandeerd 100% af. Een kraan die stevig in de emmer gedraa... |
7 jaar geleden |
|
RE: Polsinelli ervaringen en evt animo check Ik heb ze gesproken op de Brau Beviale in Neurenberg, heb ook hun catalogus liggen. Ze doen echter moeilijk omdat de collega in Almere dealer van hun is. Wellicht willen ze wel aan jou als particulier... |
7 jaar geleden |
|
RE: Gaschromatograaf: frambozenschaps en methanol Wel grappig: Wat is die kleine fractie tussen methanol en ethanol? Antwoord:Verwaarloosbare Antwoord:Verwaarloosbare hoeveelheid methanol. Dit was niet het antwoord op bovenstaande vraag maar een o... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Thanks!!! ?? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Bedankt allemaal! Ik vier het nooit, maar het blijft leuk om felicitaties te krijgen 🙂 !! |
7 jaar geleden |
|
RE: Manometer voor beugelfles Ja het is erg mooi spul, RVS uit 1 blok. Echt top! Ik doe er 1 fles bij, maar de beugel zit er bij en past echt op alle beugelflessen. Dus als de fles stuk is kun je hem zo op een Grolsch flesje zette... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Manometer voor beugelfles En toen ineens had West Kinlook ze in het assortiment! Nu uit voorraad leverbaar bij Stookwinkel! Je krijgt er zelfs een Steinie fles bij. Dat is het model dat je kent van Duvel maar dan met een beuge... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen stap voor stap Hoi Thomas, Dat raspen was eigenlijk omdat ik nog geen goede spullen had. En weet je, het gaat prima hoor als je een kist appels moet raspen. Je bent er zo klaar mee als je eenmaal de slag te pakken h... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Bedankt man, heel leuk! ?? |
7 jaar geleden |